kämppis jätti valituslapun keittiöömme, pitäisikö mun vastata jotain
Lappu oli kyllä ainakin osittai aiheellinen, mietin että pitäiskö mun myös jättää joku vastauslappu
Kommentit (19)
Teillä toi kommunikaatio pelaa näemmä hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Teillä toi kommunikaatio pelaa näemmä hyvin :D
No ei tunneta, ihan pari kertaa nähty ja moikattu. Ei oikeestaan koskaan olla yhtäaikaa yhteisessä tilassa.
ap
No varmaan kasvotusten sanoisin jotain, pyytelisin anteeksi ja lupaisin parantaa tapojani, jos kyse on jostain keittiön siisteyden puutteesta tai muusta. En alkaisi lappuilemaan, pitää pystyä puhumaan ihan naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan kasvotusten sanoisin jotain, pyytelisin anteeksi ja lupaisin parantaa tapojani, jos kyse on jostain keittiön siisteyden puutteesta tai muusta. En alkaisi lappuilemaan, pitää pystyä puhumaan ihan naamatusten.
Lappu siis tosiaan koski keittiön siisteyttä ja ymmärrän kyllä häntä. Aion korjata asiaa. Ehkä nyt kuitenkin kuittaan asian jollain lappusella, vaikkei se nyt ehkä suositeltavaa olekaan...
ap
Aiheesta vai onko sinulla joku säätäjä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta vai onko sinulla joku säätäjä siellä?
No kyllä ihan aiheesta, tiiän että on tullut vähän huolimattomalla otteella käytettyä keittiötä. En kuitenkaan mikään törkymöykky ole, että roskia tai roiskeita jättäisin ympärilleni. Tosin mainitsi yhdestä sellaisesta asiasta jota itsekin tekee, mutta en viitsi alkaa saivartelemaan. Omaan toimintaanhan sitä on keskityttävä.
ap
"Hei Kiitos tiedosta. Pahoittelen huolimattomuuttani ja lupaan parantaa tapani."
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
Vierailija kirjoitti:
"Hei Kiitos tiedosta. Pahoittelen huolimattomuuttani ja lupaan parantaa tapani."
Joo, tää ois hyvä :)
ap
Otat kasvotusten puheeksi. Tuollainen laputtelu samassa kämpässä on typerää. Sinä olet nyt se fiksumpi ja voit vaikka ystävällisesti todeta, että on oikeassa tuossa siisteysasiassa ja yritän skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
Hyhhyh! Kai ois voinut kylppärissä pestä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.
Vierailija kirjoitti:
Otat kasvotusten puheeksi. Tuollainen laputtelu samassa kämpässä on typerää. Sinä olet nyt se fiksumpi ja voit vaikka ystävällisesti todeta, että on oikeassa tuossa siisteysasiassa ja yritän skarpata.
Ei sitä välttämättä näe kämppistään pitkiin aikoihin, jos on eri rytmit. Varsinkin näin kesällä monissa opiskelijasoluissa opiskelijat tekee kesäduunina vuorotyötä ja ei oikeasti näe toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.
Äläpäs saivartele. Oman kumppanin "värkit" ovat vähän eri asia kuin puolitutun kämppiksen alakerta-osastoon kuuluvat vermeet. Haluaisitko itse pestä astioita samassa altaassa missä esim. työkaverisi olisi juuri huljutellut likaisia kalsareitaan/pikkupöksyjään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.
Tuon kokemuksen jälkeen en ihmettele niitä ketjuja joita täällä näkee "sikaisimmat kämpät" tyyliin :D
Eivät ole urbaania legendaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.
Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.
No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.
Äläpäs saivartele. Oman kumppanin "värkit" ovat vähän eri asia kuin puolitutun kämppiksen alakerta-osastoon kuuluvat vermeet. Haluaisitko itse pestä astioita samassa altaassa missä esim. työkaverisi olisi juuri huljutellut likaisia kalsareitaan/pikkupöksyjään??
Harva haluaa itselleen tulehduksia nieluunsa tai vaikkapa noroa. Useimmat aikuiset ymmärtävät pitää alapäänsä erossa ruokailuväleineistä, mutta eivät selvästikään kaikki.
Sottaset kämppikset on niiiin ärsyttäviä. :X Onneksi muutin yksin, niin ei tarvitse kestää enää likaa ja sotkua. Kallistahan se on, mutta ainakin saa pitää kämpän siistinä.
Voit vaikka vastata siihen ok ja sanoa ottavasi asian huomioon.