Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kämppis jätti valituslapun keittiöömme, pitäisikö mun vastata jotain

Vierailija
11.06.2016 |

Lappu oli kyllä ainakin osittai aiheellinen, mietin että pitäiskö mun myös jättää joku vastauslappu

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka vastata siihen ok ja sanoa ottavasi asian huomioon.

Vierailija
2/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä lapussa luki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä toi kommunikaatio pelaa näemmä hyvin :D

Vierailija
4/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä toi kommunikaatio pelaa näemmä hyvin :D

No ei tunneta, ihan pari kertaa nähty ja moikattu. Ei oikeestaan koskaan olla yhtäaikaa yhteisessä tilassa.

ap

Vierailija
5/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kasvotusten sanoisin jotain, pyytelisin anteeksi ja lupaisin parantaa tapojani, jos kyse on jostain keittiön siisteyden puutteesta tai muusta. En alkaisi lappuilemaan, pitää pystyä puhumaan ihan naamatusten.

Vierailija
6/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kasvotusten sanoisin jotain, pyytelisin anteeksi ja lupaisin parantaa tapojani, jos kyse on jostain keittiön siisteyden puutteesta tai muusta. En alkaisi lappuilemaan, pitää pystyä puhumaan ihan naamatusten.

Lappu siis tosiaan koski keittiön siisteyttä ja ymmärrän kyllä häntä. Aion korjata asiaa. Ehkä nyt kuitenkin kuittaan asian jollain lappusella, vaikkei se nyt ehkä suositeltavaa olekaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta vai onko sinulla joku säätäjä siellä?

Vierailija
8/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta vai onko sinulla joku säätäjä siellä?

No kyllä ihan aiheesta, tiiän että on tullut vähän huolimattomalla otteella käytettyä keittiötä. En kuitenkaan mikään törkymöykky ole, että roskia tai roiskeita jättäisin ympärilleni. Tosin mainitsi yhdestä sellaisesta asiasta jota itsekin tekee, mutta en viitsi alkaa saivartelemaan. Omaan toimintaanhan sitä on keskityttävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei Kiitos tiedosta. Pahoittelen huolimattomuuttani ja lupaan parantaa tapani."

Vierailija
10/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei Kiitos tiedosta. Pahoittelen huolimattomuuttani ja lupaan parantaa tapani."

Joo, tää ois hyvä :)

ap

Vierailija
12/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kasvotusten puheeksi. Tuollainen laputtelu samassa kämpässä on typerää. Sinä olet nyt se fiksumpi ja voit vaikka ystävällisesti todeta, että on oikeassa tuossa siisteysasiassa ja yritän skarpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

Hyhhyh! Kai ois voinut kylppärissä pestä... 

ap

Vierailija
14/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat kasvotusten puheeksi. Tuollainen laputtelu samassa kämpässä on typerää. Sinä olet nyt se fiksumpi ja voit vaikka ystävällisesti todeta, että on oikeassa tuossa siisteysasiassa ja yritän skarpata.

Ei sitä välttämättä näe kämppistään pitkiin aikoihin, jos on eri rytmit. Varsinkin näin kesällä monissa opiskelijasoluissa opiskelijat tekee kesäduunina vuorotyötä ja ei oikeasti näe toisiaan.

Vierailija
16/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.

Äläpäs saivartele. Oman kumppanin "värkit" ovat vähän eri asia kuin puolitutun kämppiksen alakerta-osastoon kuuluvat vermeet. Haluaisitko itse pestä astioita samassa altaassa missä esim. työkaverisi olisi juuri huljutellut likaisia kalsareitaan/pikkupöksyjään??

Vierailija
17/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.

Tuon kokemuksen jälkeen en ihmettele niitä ketjuja joita täällä näkee "sikaisimmat kämpät" tyyliin :D

Eivät ole urbaania legendaa :)

Vierailija
18/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin opiskelija-asunnon kämppis pesi pikkuhousujaan keittiön tiskialtaassa. Totesin siinä yleensä pestävän astoita, johon hän totesi aurinkoisesti tiskaavansa seuraavaksi.

Onneksi oli vain kesän ajan samassa kämpässä, oli pakko desinfioida keittiönallas tyypin häivyttyä.

No voi kauheeta. Sä olet varmaan sellainen joka ei harrasta suuseksiä. Ja juu niin ne on saman sukupuolen värkit, voi ei ja taas kauheeta. Ihan desinfioida.

Äläpäs saivartele. Oman kumppanin "värkit" ovat vähän eri asia kuin puolitutun kämppiksen alakerta-osastoon kuuluvat vermeet. Haluaisitko itse pestä astioita samassa altaassa missä esim. työkaverisi olisi juuri huljutellut likaisia kalsareitaan/pikkupöksyjään??

Harva haluaa itselleen tulehduksia nieluunsa tai vaikkapa noroa. Useimmat aikuiset ymmärtävät pitää alapäänsä erossa ruokailuväleineistä, mutta eivät selvästikään kaikki.

Vierailija
19/19 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottaset kämppikset on niiiin ärsyttäviä. :X Onneksi muutin yksin, niin ei tarvitse kestää enää likaa ja sotkua. Kallistahan se on, mutta ainakin saa pitää kämpän siistinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän