Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla lievää noroa?

Vierailija
08.06.2016 |

Eilen se alkoi yhtäkkiä, oli huono olo välillä kylmä, välillä kuuma, tuli ripulia ja oli pahoinvoiva olo mutta en oksentanut. Vatsan alueella kouristuksentyyppistä kipua mutta ei kovin voimakkaana. Edelleen tulee sellaisia huonon olon aaltoja välillä mutta vieläkään en ole oksentanut kertaakaan. Voiko olla noroa? Olenko nyt mahdollinen tartuttaja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista juu

Vierailija
2/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele kotona. Älä päästä vieraita. Muista juoda jotain säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää? ap

Vierailija
4/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on noro, mutta muutkin vatsataudit tarttuu.

Vierailija
5/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta norolta. Norossa juoksisit vessassa jokseenkin puolen tunnin välein, ja tavaraa tulee molemmista päistä, joskus yhtäaikaa. Onneksi oma kokemus kesti vain 24h.

Sanoisin muuten että reaktio ruokaan (alleria tai akuutti ruokamyrkytys, eli ruuassa olevista bakteerimyrkyistä johtuva) mutta kestänyt liian pitkään.

Tämän (http://www.oireet.fi/ruokamyrkytys.html) avulla voit päätellä mistä voisi olla kyse, ja kauanko ehkä kestää.

Vierailija
6/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ollut ihan perusvatsatautiakin. Meillä töissä jonkun pennut siihen sairastuivat ja nyt sitä on kieränyt sitten työpaikalla. Onneksi ollut monilla aika lievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noroa. Ei se kaikilla oireile samalla tavalla. Perheen sisällä on meilläkin lapset sairastaneet rajusti, mies suht rajusti ja minulla on ollut vain ällötystä ja jonkin verran ripulia. Ja tämä kaikki on viikon sisällä. Tuskinpa olen mistään haravoinut mitään "normaalia" vatsatautia. Muutenkin olen perheen rautavatsa. Hyvin harvat perheessämme jyllänneet vatsataudit ( ja niitä on muutama viimesen 10 vuoden aikan ollut) ovat tulleet minuun. Ja jos ovat, niin aika lievinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi