Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enään ei anneta tuberkuloosi rokotteita..

Vierailija
26.05.2016 |

Neuvolassa kyseltiin että aiotteko lähteä ulkomaille lapsen kanssa alle 1v ikäisenä ja onko lähipiirissä todettu tuberkuloosia viimeaikoina. Eli lastamme ei tarvitse kuulemma rokottaa, kun emme ajatelleet lähteä ulkomaille noin nuoren kanssa ja ei ole todettu tietääkseni lähipiirissä tuberkuloosia.
Mitä mieltä olette, että lapsia ei enään rokoteta automaattisesti tuberkuloosia vastaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää

Vierailija
2/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä. Jotkut muut asiantuntujat varmaan ovat tehneet riskianalyysin. Miksi lapsia pitäisi rokottaa ihan vain rokottamisen ilosta. Monilla on tuberkuloosista väärä mielikuva. Tai sen tarttumisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuberkuloosirokotteet eivät toimi, ja niistä on riskinä saada itse tuberkuloosi.

Vierailija
4/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamujen takia pitäisi ottaa tubi-rokotus takaisin.

Vierailija
5/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuberkuloosia vastaan ole rokotettu enää vuosiin! Ei tämä mikään uusi asia ole. Tosin näitä matuja on tullut tauteineen niin paljon, että pitäisikö asiaa rokotteen ajankohtaisuutta pohtia uudelleen..?

Vierailija
6/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamujen takia pitäisi ottaa tubi-rokotus takaisin.

Niin koska nyt riski saada tuberkuloosi on taas noussut huomattavasti. Harmeja luvassa kun melkein 'poistettu' tauti alkaa taas leviämään.

Vierailija
8/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on uusi asia kun oon saamassa esikoistani ja kuulin vasta nyt. Mietin juurikin maahanmuuttajien takia että pitäiskö varmuudenvuoksi vaatia.. Heidän mukanaan juurikin tullut tuberkuloosia, ainakin näin kuulin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina ollut vähän kohonnut riski, koska olemme niin paljon Venäjän kanssa tekemisissä. Moni tuntuu nyt huutavan rokotusten perään turvapaikanhakijoiden takia. Tubi tulee meille kuitenkin tuolta itä-rajan takaa. Ja edelleenkin rokotetaan lapsi, jos katsotaan sen olevan tarpellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi