Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveän pinnallinen ongelma.

Vierailija
26.05.2016 |

Aloitetaanko yrittämään raskautta vai vietänkö kesän juhlien? En nyt usko, että heti onnistuisi mutta onhan sekin mahdollista. Toisaalta, alkoholia ei kannattaisi käyttää edes silloin kun yrittää raskautta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän kesän juhlien. :D Niin paljon kaikkea kivaa tulossa etten halua "pilata" sitä raskaudella.

Vierailija
2/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on sitte talvi ottaa iisimmin.. eli alkakaa yrittämään vasta syyskuussa. Ota todennäköisesti viimeisestä lapsettomat kesästä kaikki irti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ehkäisy pois ja juhli silti, jätä juominen vähemmälle niinä epävarmoina aikoina kun et vielä tiedä tulitko raskaaksi, mutta viikkoja saattaa olla jo useampia.

Normaalilla kierrolla todennäköisyys että aiheuttaisin sikiölle vaurioita juomalla, on häviävän pieni.

Vierailija
4/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on sitte talvi ottaa iisimmin.. eli alkakaa yrittämään vasta syyskuussa. Ota todennäköisesti viimeisestä lapsettomat kesästä kaikki irti!!

On kyllä ollut muitakin kesiä, kun olen ottanut kaiken irti. Viime kesäkin oli juuri sellainen. Mutta tässä olisi jo liput hankittuna muutaman päivän festareillekin. Ap

Vierailija
5/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Eipä taida olla lasten hankinta-aika teillä käsillä, jos pitää miettiä, että juhlisiko mielummin kuin yrittäisi raskaaksi. Ja toisekseen, ei se nyt takuuvarmasti heti tärpää ja jos tärppää eka toka kierroksella, niin sitten kun tulet raskaaksi, et enää juhli.

Vierailija
6/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juhlimen on = alkoholi niin kannattaa tosiaan siirtää sitä lapsen yrittämistä. Juhlia ja kivaa kun voi olla ilman sitä alkoholiakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ehkäisy pois ja juhli silti, jätä juominen vähemmälle niinä epävarmoina aikoina kun et vielä tiedä tulitko raskaaksi, mutta viikkoja saattaa olla jo useampia.

Normaalilla kierrolla todennäköisyys että aiheuttaisin sikiölle vaurioita juomalla, on häviävän pieni.

Sinä kyllä puhut niin läpiä päähäsi, ettei ole aikoihin nähty. Päinvastoin, uusimpien tutkimusten mukaan jo alkuviikoilla niitä vaurioita tulee ja hyvin pienistä määristä. Katsopa vaikka ADHD-lasten määrää nykypäivänä! Tuoakointikin siihen päälle, niin avot.

Vierailija
8/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on sitte talvi ottaa iisimmin.. eli alkakaa yrittämään vasta syyskuussa. Ota todennäköisesti viimeisestä lapsettomat kesästä kaikki irti!!

On kyllä ollut muitakin kesiä, kun olen ottanut kaiken irti. Viime kesäkin oli juuri sellainen. Mutta tässä olisi jo liput hankittuna muutaman päivän festareillekin. Ap

Ja ikä oli? :D 19 vai 20?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ehkäisy pois ja juhli silti, jätä juominen vähemmälle niinä epävarmoina aikoina kun et vielä tiedä tulitko raskaaksi, mutta viikkoja saattaa olla jo useampia.

Normaalilla kierrolla todennäköisyys että aiheuttaisin sikiölle vaurioita juomalla, on häviävän pieni.

Niin enpä nyt ihan joka viikonloppu aikonut juhlia muutenkaan tai varsinkaan juoda alkoholia. Mutta varsinkin loppukesästä on häitä ja muita juhlia ja ne festarit. Ap

Vierailija
10/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on sitte talvi ottaa iisimmin.. eli alkakaa yrittämään vasta syyskuussa. Ota todennäköisesti viimeisestä lapsettomat kesästä kaikki irti!!

On kyllä ollut muitakin kesiä, kun olen ottanut kaiken irti. Viime kesäkin oli juuri sellainen. Mutta tässä olisi jo liput hankittuna muutaman päivän festareillekin. Ap

Eiköhän se sinun vastauksesi ollut jo siinä. Kotiin vähän vielä kasvamaan ja sitten vasta lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi