Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaat pizzan, jossa on fetajuustoa, mutta juusto onkin siinä sellaisina kuutioina?

Vierailija
21.05.2016 |

Mitä ajatuksia herättää pizzerian tasosta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?

Vierailija
2/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikasta, josta me haetaan pizzaa, "feta" on kuutioina. Tosin käydäänkin ihan normi pizzerioissa.

Vierailija
4/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa provolta.

Ai meinaatko että juusto ei voi olla kuutioina?

Vierailija
5/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?

"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.

Vierailija
6/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?

"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.

Kyllä se kuutiofetakin on ihan oikeaa fetajuustoa, pälli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?

"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.

Muuttuuko feta vähemmän oikeksi, jos se kuutioidaan? Ja sitenhän siihen ainakin tulee se fetainen osuus, muruina se häviää helposti muiden täytteiden joukkoon.

Kummallekin tavalle on perusteensa, mutta makuasiahan se tietysti on kummasta pitää.

Vierailija
8/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutioina vähän hassua, miksi sitä ei ole murusteltu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen halpisaineita käyttävä halpispizzeria, joka ostaa fetansa valmiina liemessä lilluvina kuutioina.

Vierailija
10/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuutioina vähän hassua, miksi sitä ei ole murusteltu päälle.

Miten se fetajuusto tai sen maku muuttuu , jos se murustellaan? Ei niin mitenkään.

Lisäksi kuution käyttäminen on huomattavasti hygienisempää. Millä tavalla on mielestäsi esimerkiksi oikein siivutettu tomaatti leikattu?

Jos tämä on sinun elämäsi suurin ongelma ja murhe, niin kiva että jollain ihmisellä on noinkin leppoisa ja rauhaisa elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan