Apuja, paljonko Ventolinea saa maksimissaan antaa?
lapsi tosi tukossa ja hengitys alkaa olla aavistuksen ponnistavaa, kuinka usein ventolinea saa tällaisessa tilanteessa antaa? olen tänään antanut yhteensä 4 kertaa, mutta voiko vielä antaa vai vienkö jo suoraan päivystykseen?
Kommentit (14)
ootteko höyryhengittäneet kylpyhuoneessa?
ja lääkärin ohjeiden mukaan.
Minkä ikäinen lapsi?
tehnyt, kun menee oikein tiukaksi hengitys.
Luulen, että tulee teille lääkärireissu, jos ei neljästä annoksesta ole auennut.
kun meillä lukee pullossa 8 tunnin välein.
sinulle lääkäri ole enemmästä puhunut.
Siis neljä annosta maksimi jos ei lääkäri ole antanut lupaa antaa enempää. T:14
meillä oli tuon ikäisenä vielä spira josta lääke meni paremmin ja vältyttiin lääkärikäynniltä,ainakin joskus=(
Vie vaan näytille ennen kuin tilanne pahenee
t.3/8
lukee pullon kyljessä kolmesti vuorokaudessa (eli 8 tunnin välein). Tiesittekö muuten , että vuorokauden aikana nautittavat lääkkeet kuuluu jakaa tasaisesti vuorokaudelle ,eikä esim ventolinea voi ottaa annoksina heti perään?
lapsellasi tuskin on astmaa kun ventoline on mikstuurana
jos omasta lapsesta olisi kysymys.