Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään sellaista pizzagrilliä?
13.06.2007 |
Sitä sellaista punaista pöytämallia? Onko se hyvä? Tuleeko käytettyä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä oli taas myynnissä
On se sitten huippu.
paistan sillä pikkurieskoja ja pikkupitsoja kotosalla ja mökillekin kannan sen joskus mukana.
Ihania perunarieskoja tulee.
sit taas kaverilla pölyttyy kaappiin. meillä ei todellakaan..