Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa! Hävettää! Tissikuva pomolle!

Vierailija
29.05.2007 |

Olen aloittanut juuri uudessa työpaikassa (kuntosalilla) ja pomoni pyysi minusta hyvää kasvokuvaa joka tulee netti-sivuillemme. Otin sitten pari kasvokuvaa digikamerallani ja kiikutin sen pomolleni. (joka on siis mies).

No pain päivän päästä pomo soitti ja sanoi, että kamerassa oli ollut myös minusta alaston kuva! En todellakaan ja ihan oikeesti muistanut, että sinne oli jäönyt mieheni ottama kuva minusta suihkun jälkeen.



Nyt nolottaa ihan täysillä! Miten kehtaan nähdä enää pomoni? Kaiken huipuksi myös pomoni vaimo on pomoni. Luulevatkohan he nyt, että yritän tahallani näytellä itsestäni alastonkuvia mies pomolleni? Apua. Olen vielä koeajalla....IIK.



Pomo mies kyllä naureskeli jutulle ja jopa kehaisi kuvaa, mutta oikeesti...apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa liittä kuvia koneelle joten siksi ajan säästämiseksi vein suoraan kameran.



AP

Vierailija
2/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis kyllä minuakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vastaus on se, että miehesi hoitaa kameran purun, niin miksi hän ei tehnyt sitä nytkin.

Vierailija
4/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt jaksa tänne perustella miksi tein ja mitä tein..jos joku pitää provona niin pitäkööt. Sitä se ei kuitenkaan ole! Ajattelin vaan kertoa nolon tarinani, niin ehkä joku saisi siitä hyvät naurut! :)



AP

Vierailija
5/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan niitä pura, vein täyden muistikortin vai mikä lie nimeltään, valokuvausliikkeeseen ja siellä meille tehdään paperikuviksi kuvat ja siirretään dvd:lle.

ETTÄ SORI nyt vaan. Osaan sen verran käyttää tietsikkaa että nettiin löydän ja Wordilla kirjottaa ja jopa tulostaa sen! Mies hyvä kun osaa sitäkään. Meitä ei tietsikan käyttö kiinnosta kun sen verran et maksan laskut ja joskus käyn täällä ja toisella keskustelupalstalle.



Olishan se kiva oppia käyttään kaikkia laitteita yhdessä, ostettiin just uusi videokamerakin ja sillä oi ottaa still kuvia, ne olis ihan kiva osata siirtää koneelle, mutta se aika ja mielenkiinto ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi