Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nautin, kun saan viettää vapun rauhassa yksin kotona.
Kommentit (3)
vappu vain tekosyy ryypätä
mekin vain grillataan naapureiden kanssa ja tehdään puutarhahommia :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän vappuna ole pakko ryypätä :O MInä ainakin aion viedä lapset pihalle, sytytellä grillin, haravoida pihaa, rassata polkupyörää. Paistamme makkaraa ja halloumijuustoa eikä siihen tarvita viinaa.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä se voisi olla ihan kivaa. Itse valittu yksinäisyys tai yksinolo on ihanaa, mutta rakkaan tai ystävien puutteessa se on raastavaa.