Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruutu+ ja 3+1-päivät

Vierailija
03.04.2016 |

Tein äsken itselleni tunnukset ruutuun ja käytin sokoksen 3+1-päiviltä saamaani tunnusta, jolla piti saada ilmaisia kuukausia ruutu+:aa. En kuitenkaan pääse katsomaan ruutu+-ohjelmia. En tiedä miten tuon edes saa irtisanottua! En tosiaankaan halua alkaa jossain vaiheessa maksaa tuosta palvelusta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tunnuksen sai? Tein 3+1 päivien aikaan tilauksen sokkarilta netissä mutta paketissa ei mitää ollu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi