Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen syrjäytyminen tyhmien ihmisten takia?
22.03.2016 |
Minä taas olen mies, joka tuntuu naisia kiinnostavan ensikosketuksella, mutta en ole kiinnostunut menemään syvempään kosketukseen.
Minua ei myöskään kiinnosta miehet edes kavereina.
En jaksa puhua höpöjä heidän kanssaan. Kiinnostuisin naisesta tai miehestä, kenties jopa seksuaalisesti, jos höpöpuheiden sijaan puhuttaisiin tekniikasta, filosofiasta, psykologiasta, suurista innovaatioista, kenties maan hallituksen uudistamistarpeisista visioista ja uuden perustuslain muokkaamisesta parempaan Suomeen (kannatan mm. 20-30yksilön meritokratia hallintoa ja äänestysoikeuden poistamista kansalta, jne) jne...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voihan sitä noistakin puhua välillä, mutta ei sellaista seuraa jaksa jonka kanssa ei voi mistään kevyemmästä puhua ollenkaan. Tunnen joitain kaltaisiasi ihmisiä, jotka haluavat mielellään puhua jostain hirvittävän tärkeästä ja merkittävästä ja heillä on paha tapa alkaa saarnaamaan. Ylipäätään eivät oikeastaan keskustele, vaan enemmänkin luennoivat vaan jos joku sattuu pysyttelemään siinä kuuloetäisyydellä.