Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Mua ärsyttää suunnattomasti, kun kysyn kaupassa jotain tuotetta, ja pikkupirkko sanoo: se on varmaan sit loppu. Varmaan? Ottaisko selvää.
Kommentit (15)
Se kun buffaneiti katsoo paheksuvasti kuolaisia sormiani, ja komentaa ottamaan ottimilla. Ei ees pyydä, käskee vaan...
Jos kongi olisi yrittänyt edes vähäsen kasvaa ylos äidinmulta kakaruudesta ja edes vähäsen yrittää kukkia mutta ei. Kauhukseen tämä ei tajunnut että kedollla oli toinen nupullaan.
Ah mikä tuoksu.
Nuori naislääkäri sanoi todella töykeään sävyyn, että paikkani on mielenterveyspolilla eikä terveyskeskuksessa ja että "jatkossa voisit sitten mennä suoraan sinne psykiatriselle, täällä käy ihmisiä jotka tarvitsevat apua oikeasti". Minulla oli luihin levinnyt syöpä...
Mutta tokihan parin vuoden takainen masnennus- ja paniikkihäiriödiagnoosi antaa immuniteetin kaikille fyysisen puolen sairauksille ja selittää kaikki oudot oireet verioksennuksista 20kg laihtumisen kautta perseellään oleviin veriarvoihin. =)
Näin tuntuvat monet lääkärit ja hoitajat ajattelevan...
Vierailija kirjoitti:
Nuori naislääkäri sanoi todella töykeään sävyyn, että paikkani on mielenterveyspolilla eikä terveyskeskuksessa ja että "jatkossa voisit sitten mennä suoraan sinne psykiatriselle, täällä käy ihmisiä jotka tarvitsevat apua oikeasti". Minulla oli luihin levinnyt syöpä...
Mutta tokihan parin vuoden takainen masnennus- ja paniikkihäiriödiagnoosi antaa immuniteetin kaikille fyysisen puolen sairauksille ja selittää kaikki oudot oireet verioksennuksista 20kg laihtumisen kautta perseellään oleviin veriarvoihin. =)
Näin tuntuvat monet lääkärit ja hoitajat ajattelevan...
Höh :(
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää suunnattomasti, kun kysyn kaupassa jotain tuotetta, ja pikkupirkko sanoo: se on varmaan sit loppu. Varmaan? Ottaisko selvää.
Tänä päivänä todella harvaa tuotetta enää säilötään kaupoissa takahuoneessa.
Terveisin kaupantäti
No miksei sano, että on loppu? Vaan että varmaan loppu. Ei kuulosta uskottavalta tai vakuuttavalta. Ja usein kyllä käyvät jostain takahuoneesta katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
No miksei sano, että on loppu? Vaan että varmaan loppu. Ei kuulosta uskottavalta tai vakuuttavalta. Ja usein kyllä käyvät jostain takahuoneesta katsomassa.
No välillä kun sanon asiakkaalle, että jos olet hyllystä katsonut ja hyllypaikka on tyhjä niin tuotetta ei ole, niin sitten kun itse menen katsomaan (en siis välttämättä pääse silloin kun asiakas kysyy, koska olen yksin kaupassa ja kassalla ja on jonoa), niin sitä onkin siellä jossain hyllyn takaosassa tai sitten asiakas ei ole vaan löytänyt oikeaa kohtaa hyllystä.
Mutta oikeasti kassalta on paha välillä sanoa mitään, kun ei voi lähteä itse katsomaan.
Täällä kirjottaa kiskan täti. Tosiaan monet asiakkaat luulee, että meillä on pienessä kioskissa joku varasto jossain :D meil on oikeesti kaikki paitsi rööki ja alkot kokonaan asiakastilassa hyllyissä. Hauskaa kun sanon, että "tää tuote on valitettavasti päässyt nyt loppumaan, lisää tulee päivänä X". "No mutta voisitko kuitenkin katsoa vielä varastosta"
Useinhan kysymys on siitä, että asiakas ei löydä oikeaa hyllypaikkaa ja toivoo, että myyjä näyttäisi, missä tuotetta on.
Nuori fröökynä sähkön puhelinmyyjänä, eikä tiennyt edes mitä tarkoittaa kilovattitunti... Ja kun sanoin, etten ole kiinnostunut heidän sähköstään, niin "no voithan sä ihan vapaasti jatkaa sitä kalliimman sähkösi maksamista" Just just, näin sä kommentoit kun tuotteesi ei mene kaupaksi... Soitin kyseiseen yhtiöön kyllä ja annoin palautetta kyseisestä puhelusta.
Kaupoissa on paljon esimerkiksi vuokratyövoimaa, jotka eivät mitenkään voi tietää jokaisen tuotteen varastotilannetta. He kuitenkin tietävät, että valtaosa päiväystuotteista hyllytetään päivittäin niiden saapuessa, ja jos on ilta, kaikki on todennäköisesti jo hyllytetty. Muidenkin tuotteiden tilausrytmit suunnitellaan niin, että hyllyt ovat harvoin tyhjinä muuten vaan. Isossa kaupassa on jopa 20 000 eri tuotetta, ei ole mikään ihme jos myyjä ei jokaisen tilannetta pysty varmasti sanomaan, eikä välttämättä ole järkeä lähteä etsimään varastosta, kun todennäköistä on, ettei sieltä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Nuori naislääkäri sanoi todella töykeään sävyyn, että paikkani on mielenterveyspolilla eikä terveyskeskuksessa ja että "jatkossa voisit sitten mennä suoraan sinne psykiatriselle, täällä käy ihmisiä jotka tarvitsevat apua oikeasti". Minulla oli luihin levinnyt syöpä...
Mutta tokihan parin vuoden takainen masnennus- ja paniikkihäiriödiagnoosi antaa immuniteetin kaikille fyysisen puolen sairauksille ja selittää kaikki oudot oireet verioksennuksista 20kg laihtumisen kautta perseellään oleviin veriarvoihin. =)
Näin tuntuvat monet lääkärit ja hoitajat ajattelevan...
Lääkäri ei ole asiakaspalvelija. Paskaa kohtelua tosin kuitenkin olet saanut, luin artikkelin että toi on vielä aika yleistä (ex-)mielenterveyspotilaita kohtaan.
Ottaa päähän hitaat ja välinpitämättömät myyjät, jotka paiskoo mun ostoksia miten sattuu. Kerran oli nachotki ihan säpäleinä.