Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa - sanoin pahoja asioita.

Vierailija
28.05.2007 |

Riitelimme eilen mieheni kanssa todella pahasti. Meillä on tiukka tilanne, tulevaisuus epävarmaa. Syytin siitä häntä, hänen tekemiään ratkaisuja ja sanoin asiat todella kärjekkäästi. Sanoin asioita, jotka olen tähän asti pitänyt sisälläni, asioita jotka todella loukkaavat ja joita hän ei tiennyt.



Riita eksyi myös hänen sukuunsa ja toin esille katkeruuteni hänen siskoaan kohtaan, jälleen asia, jota hän ei tiennyt eikä ole ennen nähnyt.



Nyt kaduttaa. Vaikka olen toisaalta helpottunut, että sain purkaa mieltäni, pelkään miten tämä meihin vaikuttaa. Tuntuu että mieheni ei ole aikaisemmin todella tuntenut minua ja tiennyt kaikkia ajatuksiani ja nyt ne heitettiin hänen silmilleen hyvin katkeralla tavalla.



Miten voisin korjata tilannetta, miten tästä eteen päin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuo asiat, joita sanoin hänen siskostaan. Mieheni ei ollut koskaan vaistonnut, mitä mieltä olin hänen käytöksestään. En tiedä, miten nyt asiaan suhtautuisin ja miten saisin välimme normalisoitua.



ap

Vierailija
2/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkossa ÄLÄ hyvä ihminen pimitä sisälläsi asioita! Keskustelkaa silloin, kun voitte vielä keskustella tappelematta, eli silloin kun asiat tulevat esille. Mikäli et voi jakaa mielesi myllerryksiä rakkaasi kanssa, niin kenenkäs kanssa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä