Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä niihin herkkusieniin vois laittaa grillatessa?

Vierailija
19.06.2007 |

Nyt jo jussin grillattavat mielessä. Mitä hyvii ehdotuksii teil olis? Pekonii ympärille, mut mitä muuta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkki smetanaa

ruohosipulia

pari valkosipulin kynttä

sipuli

mustapippuria

suolaa

2 dl juustoraastetta



pilkottavat ainekset pilkotaan pieneksi ja sekoitetaan mausteiden, sekä juustoraasteen kanssa smetanaan.

Vierailija
2/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sen pekonin voisi korvata tai kuivuuko ne tosiaan, jos ei mitään laita?



Pekonia en suuhuni pistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kanamunaa ja korppujauhoa vain kehiin. Leivittämisen ja sen pekonin tarkoitus on lähinnä estää sitä sientä kuivumasta ja tietenkin antaa lisämakua. Mutta jos leivität kypsennä ensin pikaisesti siltä avonaiselta kantapuolelta ja sit toiselta puolelta pidempään. Jos teet toisinpäin tipahtaa täytteet grilliin

Vierailija
4/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään creme bonjour tuorejuustoja (ruohosipuli, aurinkokuivattu tomaatti, valkosipuli...) tai aurajuustoa. Myös grillattu Halloumijuusto on hyvää!

Vierailija
5/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää Aura-juustosta niin sitten sitä.