Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on tehokkaanpaa juoksu vain pyöräily?

Vierailija
28.05.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rajummin liikut, sen nopeammin kunto nousee. Mutta jos haluat lähinnä pienentyä, suosittelen pitkiä kävelylenkkejä ennemmin. Se polttaa rasvaa paremmin oikeista paikoista :)

Vierailija
2/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juoksu/hölkkä (ei " hölköttely" , siis kun välillä näkee " hölkkääjiä" , joista mennään rattaiden kanssa ohi..) on toki rankempaa ja siis kuluttavampaa. Mutta toisaalta pyöräily on myös hyvin tehokasta, jos sen tehokkaasti tekee, ja sitä jaksaa ehkä kauemman/enemmän. Ei käy samalla lailla nivelten ym päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi