Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka useasti tapaatte omat vanhempanne tai sisaruksianne?

Vierailija
04.06.2007 |

joku väitti minulle että white trash ihmiset ovat läheisriippuvaisia mutta etäisissä väleissä sukunsa kanssa?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden eri miehen kanssa, asuu aika lähellä minua, ei ikinä pyydä kylään eikä itse vieraile juuri koskaan ( pari kertaa kymmenen vuoden aikana on käynyt) äidinkään luona joka asuu muutaman sadan kilsan päässä.

Mutta ei ole huonoissa väleissäkään mutta hän ei vaan koskaan soita, joskus laittaa jotain kiertokirje-meilejä. Ehkä on vaan niin kiireinen.

Äidin takia on vaan paha olo asiasta.

Vierailija
2/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn tosin muutenkin omissa oloissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei pitäs minua pois sieltä, se on kuin menisin paratiisiin. Miehellä ei ole lomaa tänä kesänä joten menen yksin..

Vierailija
4/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukseni nään noin 2-3 viikon välein.

Vierailija
5/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen siskon ja äidin kerran kuussa tai kahdessa nykytahtia varmaan (vaikea ennustaa mihin asettuu kun ollaan vasta muutettu kauemmas). Isää harvemmin, kun sitä itseä ei koskaan kiinnosta tulla tapaamaan, niin olen ajatellut, ettei minunkaan aina tarvitse yrittää.

Vierailija
6/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaaminen voi kyllä monesti kestää useita päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan tarpeeksi...

Vierailija
8/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuudessa varmaan vielä enemmän kun muuttavat tähän vajaan kilometrin päähän.



Sisaruksia ehkä joka toinen kuukausi. Pitkät matkat ja matkapahoinvoivat lapset niin ei tule useammin käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimitse pidetään yhteyttä ehkä noin 3 kertaa viikossa.

Vierailija
10/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni näen 1-2 kertaa vuodessa.

Äitiäni ehkä kerran kuukaudessa.

Isosiskoani ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Pikkusiskoani pari kertaa kuukaudessa.

Pikkuveljeäni suunnilleen joka toinen kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia noin joka toinen päivä. valitettavasti. tunkee vaan meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän