Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä ihan boolimalja erikseen kotona, vai käytättekö pienempiä salaattikulhoja tms.?
Kommentit (3)
Itse olen tehnyt joskus boolia sellaiseen posliiniseen kannuun ja siitä on helppo kaikkien kaataa siististi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja isommalla vierasmäärällä sitä saa olla täyttämässä kaiken aikaa.
Kastelukannuakin on joku kai käyttänyt...?? =0)
ap
Alue: Aihe vapaa
Sain vähän aikaa sitten perinnöksi. Aika harvoin tulee tosin käytettyä, kun mieluummin on viinitarjoilu. Isolla kulholla pärjää mainiosti ja opiskelijoina pärjättiin ämpärillä.