Mielipiteitä Libero-kerhosta?
Mitä pidät nykyisestä Libero-kerhosta? Meillä kuopus on nyt 8 kk, ja viimeksi kerhosta tuli postia ennen joulua. Merkkejä on kerättynä vino pino, mutta taidan heittää jo menemään. Lisäksi liberon sivut takkuilevat vähän väliä. Onko muilla parempia kokemuksia?
Kommentit (8)
Kirjeitä tuli harvakseen ja sitten kun merkit lähetti, kesti iät ja ajat ennen kuin sai paketin. Ihan kivoja tavaroita sieltä kyllä tuli. Esim. Baby bjornin muovinen, pitkähihainen essu on ollut kovassa käytössä.
En pääse sinne pistekauppaan jostain kumman syystä.
Sen jälkeen on tullut vain yksi kirje, siinäkään ei mitään keräilykuponkia. Olen laittanut palautetta useaan otteeseen, ensin ilmoittivat että ensimmäinen kuponki tulee kun lapsi on 5kk ikäinen, sitten ei ole tullut vastauksia. Nyt neiti on pian 10 kk mutta ei mitään. Viimeisimmistä paketeista olen heittänyt jo merkit roskiin paketin mukana, kaapissa varmaan viitisenkymmentä merkkiä odottamassa käyttöä...
http: //www. liberovaipat. fi/Pages/General/Article. aspx?id=8327
se uusi sähköinen kerho ei ole vissiin vielä alkanut toimia. malttakaa mielenne älkääkä heittäkö merkkejä vielä hukkaan!
Käynnistämme sähköisen Libero-kerhon 13.6.2007
Olemme hyvin pahoillamme aikatauluongelmista johtuvista viivästyksistä.
Oisko nyt paikalla ketään keräyslahjoista tietävää?!
Kun ennen sai just marimekkoa ym. Ja vain 4500 pistettä koko jäsenyyden aikana. Se on sit 4-5 jos yhteen menee 800-1000 pistettä.
Pitää ootella ja katsoa josko ne vaihtuisivat täs vielä ajan kulues. :D