Tilavin ja tehokkain auto joka maksaa uutena alle 50000
Toisin sanoen eniten autoa mitä tuolla rahalla saa?
Kommentit (26)
Etsi ensin se itseäsi miellyttävä riittävän tilava malli ja siitä sitten riittävän tehokas versio. Ei tää nyt niin vaikeaa ole.
Ei noilla kriteereillä pysty ehdottamaan, kun et kerro,tarvitaanko istumapaikkoja vai tavaratilaa.
Škoda Superb, jos viisipaikkainen riittää.
Tehokkain Seat Leon farkku tai hintarajaa hiukan venyttäen Golf R farmari.
Vierailija kirjoitti:
Seat Leon St Cupra
Ai, siitin cyrpä?
Vierailija kirjoitti:
Seat Leon St Cupra
Ei ole mitenkään erityisen tilava, takamatkustajien osalta.
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seat Leon St Cupra
Ei ole mitenkään erityisen tilava, takamatkustajien osalta.
Samoin Audi a4, Volvo 60 ja niitä pienemmät,
Vierailija kirjoitti:
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.
Joo, tiedetään.
Silti olen virittänyt urheiluautoani. Ajan sillä suurinta sallittua nopeutta tai sitten "hiukan" enemmän.
Nautin kiihdyttelystä ja ylinopeudella ajamisesta.
Vierailija kirjoitti:
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.
Vääntö on tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.Joo, tiedetään.
Silti olen virittänyt urheiluautoani. Ajan sillä suurinta sallittua nopeutta tai sitten "hiukan" enemmän.
Nautin kiihdyttelystä ja ylinopeudella ajamisesta.
Ja kuollaanhan sitä muutenkin. Ja jos en itse kuole, selviän pikkusakoilla ja ehdollisella. Tietsikkaa voi nykyään käyttää vaikka ei enää silmätkään liiku.
Vierailija kirjoitti:
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.
Väärin, tehoa tarvitaan ohittaessa. Tehottomat autot on vaarallisia.
Toinen on keskiluokan auto joka on käytännössä venytetty muita suuremmaksi. Toinen on paremman luokan auto jota myydään luokkaa alemmalla hinnalla, varmaankin sillanpääaseman hankkimiseksi.
Superb ja Sorento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehoa" tarvitaan vain kilparadalla. Kaikkien henkilöautojen teho/painosuhde on parempi kuin raskaan liikenteen.
Kaikilla pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta.Väärin, tehoa tarvitaan ohittaessa. Tehottomat autot on vaarallisia.
Näin on. Suurin osa kuolonkolareista johtuu siitä, että autossa ei teho riittänyt. Turha urputtaa rattijuopoista ja 18-vuotiaista teinibemarikuskeista. Jos kaikilla olisi vähintään 200 hv, niin liikenne olisi turvallista. Paitsi mulla 300 hv, että pääsisin ohi.
Joku vw turbo luultavasti