Lue keskustelun säännöt.
Mitenkähän Miss Universe 2007?-kisassa kävi? pärjäsiköhän Noora?
Kommentit (4)
Et kai Miss Suomi -kilpailustakaan käytä nimeä Miss Finland
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyseisellä sanalla kisoja netistä.....
ap
Eli siis ensi yönä Suomen aikaa. Huomenna sitten tiedetään.
...