Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan H&M:ltä vielä tulossa alennuksia,

Vierailija
28.05.2007 |

kesän tuotteisiin kuvastosta ja nettikaupasta? Olin ajatellut tilata sieltä ja odottelin jotain hyvää alennusta. En oo vielä viittiny tilata, jos sit huommenna tuleekin joku alennus, niin sit ottaa päähän, kun onkin just kereny tilaan. Viime keväänä tilasin, kun sai -25% kalleimmasta ja -10% muista tuotteista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän