Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkasen outoo eräällä palstalla yks nainen valittaa että siitä tehdään kokoajan lasten suojeluilmoituksia...

Vierailija
28.05.2007 |

ja hän ei ilmeisesti tee mitään väärin, kun niitä tehdään jatkuvasti....voi saat*na on se kumma....ihmettelen suuresti miksi sen on pitänyt tehdä noin paljon lapsia jos ei osaa niistä huolta pitää. tuskinpa sattumaakaan on että niitä ilmoja tehdään jatkuvasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi