Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että vedän puoleeni hyväksikäyttäviä ihmisiä?

Vierailija
22.02.2016 |

Lähes aina, kun olen ystävystynyt johonkin saan hetken päästä huomata kuinka minuun otetaan yhteyttä vain silloin, kun tarvitaan apua johonkin ja muuten jätetään ulkopuolelle kaikesta. Koskaan kuulumisiani ei kysytä, vaikka itse kysyn, vaan vuodatetaan aina vain omia asioita. Myöskään kukaan ei ikinä kysy minnekään, vaikka itse kysyn. Mistä tämä voisi johtua ja miten tämmöisiä ihmisiä voisi välttää? Muilla kokemusta asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

T. Ovimatto

Vierailija
2/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks että suurin osa ihmisistä nyt vaan on itsekeskeisiä kusipäitä. Ei vika ole sussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ihmisiä taitaa olla, jotka etsivät itselleen kuuntelijoita ja tukijoita. Ne taitaa tunnistaa sopivat henkilöt tällaiseen ihmissuhteeseen.

Vierailija
4/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs perustaa sellainen Hyvien Ihmisten Kerho. Kaikilta kusipäiltä pääsy kielletty.

Vierailija
5/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Millasia kokemuksia teillä on hyväksikäyttävistä ihmisistä tai heidän torjumisestaan? Haluaisin itse päästä eroon niistä lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä