Lue keskustelun säännöt.
Vihasivustot on kamalia
22.02.2016 |
Tyrmistyin kun luin mitä meidän verovaroilla hommaillaan ylessä:
http://www.fincrime.net/kotimaa/yle-toimittaja-jessikka-aro-on-tuomittu…
Huumetestit yleen ja valtamedioihin heti.
Kommentit (3)
Minkälaista haittaa tuosta huumeidenkäytöstä on ollut hänen ammatissaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Selittää aika paljon ylen juttujen tason.
Yle vero lopetettava. En halua maksaa tollasesta.
No saavat maistaa omaa lääkettään, kyllä muutkin osaa paskasoja tonkia kun toimittajat.