Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä, asiakaspalvelija, toivoisit asiakkaaltasi?

Vierailija
02.02.2016 |

Minä toivoisin, että älä ryntää virastoon/kauppaan/terveyskeskukseen minuuttia ennen sulkemisaikaa ilahtuneena siitä, että "ehdinpä sittenkin"! Ja sitten köki siellä ylimääräistä puolta tuntia selvittäen seikkaperäisesti jotain asiaa, jonka olisit voinut hoitaa ajoissakin. Se asiakaspalvelija ei voi sulle sanoa, että kuule, mun työaika loppui nyt. Sen on pakko hymyillä sulle ja vakuutella että eipä tässä ole mihinkään kiire, katsele vaan vielä toinenkin vartti että mitähän mässyä sitä tänä iltana tekisi mieli. Tai että ei se mitään vaikka sulla on jo kaksi viikkoa ollut yskä, hyvä että juuri tänään päätit nyt tulla selvittämään asian näin viime tingassa, huomenna klo 7 oiskin varmaan jo ihan liian myöhäistä.

Toisin kuin luulisi, asiakaspalvelijat eivät oikeasti asu Prismassa ja terveysasemalla. He eivät jää sinne sulkemisajan jälkeen keittelemään kahvia ja petaamaan sänkyä takahuoneeseen että pääsevät pienille torkuille. Heillä on oma elämä, jonne ois kiva päästä esemes bussilla silloin kuin niitä vielä kulkee. Olisi kiva päästä käyttämään koiraa pissalla ja kiva hakea lapset hoidosta, että se lasten hoitaja pääsisi hakemaan omat lapsensa hoidosta ja näin päin pois.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjänä  miesvaltaisella alalla, olen jopa ainoa nainen työpaikallani. Eikä meitä muutenkaan ole tällä alalla kovin montaa.

Toivoisin että asiakkaat luottaisi siihen että munien puutteestani huolimatta tunnen myymäni tuotteet. Kyllästyttää jo vastata iänikuiseen "hei tyttö, oisko täällä ketään miestä joka tietäis jotain" -tervehdykseen.

(Ja mä muuten tylysti lähden kun sulkemisaika tulee. Sanon asiakkaalle että meillä menee liike kiinni ja huomenna voidaan palata asiaan.)

Vierailija
2/2 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi vakuuttelet asiakkaalle, että ei ole kiire, jos liike on jo mennyt kiinni ? Kyllä voi ystävällisesti mutta selkeästi ilmaista asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla