Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä suurperheen yh-äitejä?
17.04.2007 |
Joko uusperheessä asuvia tai yksinhuoltaja äitejä?
Minulla kaksi lasta ja olen yksinhuoltaja. Eli en mikään suurperheen äiti, mutta kunnioitan teitä joilla monta lasta ja silti jaksatte ehkä yksinkin hoitaa lapsia. Haluaisin vinkkejä arjen jaksamiseen ja te joilla uusi mies onko uusi suhde onnistunut miten? Ym. Kiitos =)
Kommentit (3)
Oletko töissä vai kotona? Miten uusperheily on sujunut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt on kiire mutta poimin ketjun illemmalla ja kirjoittelen lisää!
Alue: Aihe vapaa
Minulle kolme lasta exän kanssa ja yksi nykyisen kanssa, Kaikki 4 asuvat meillä. Isoimmat käyvät joka toinen kk yhden viikonlopun exällä. Lapsilla ikää 3v,kaksoset 5v ja 7v.