Anttilassa on valkoviikot :D
Nyt täytyy sanoa, että olen utelias tästä markkinointistrategiasta.
Ensin tuli äärimmäisen ällöttävä "erinomalainen".
Nyt on meneillään valkoviikot, jossa kaksi partapappaa ei "tyyny" yhteen.
Pervoa porukkaa. Sen lisäksi tuo "valkoviikot" on kuin rinnakkaistermi "puolukkapäiville".
Kommentit (13)
Mitä tuolla mainonnalla on haettu? Mielenvikaisia mainoksia. :/ Eikä edes hyvällä tavalla.
Ihan sama mitkä viikot niillä aina on, kun netissä kattelee tuotteita niin ovat joko kokonaan loppu, ei kokoja, värit vähissä jne... Pitäkää tunkkinne!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitkä viikot niillä aina on, kun netissä kattelee tuotteita niin ovat joko kokonaan loppu, ei kokoja, värit vähissä jne... Pitäkää tunkkinne!
Jos niillä on jäänyt markkinointiin ja mainontaan osoitettua rahaa käyttämättä.
Tekevät sitten paskoja mainoksia ettei kukaan vain menisi ostamaan tai tilamaan, koska tavaraa ei edes ole. :D
+ paskat sivut
Mainostavat olevansa " Suomen paras verkkokauppa"
Kuka äänesti?
Vierailija kirjoitti:
+ paskat sivut
Mainostavat olevansa " Suomen paras verkkokauppa"
Kuka äänesti?
Olisin äänestänyt huonoimmaksi, mutta minulta ei kysytty. Olisi mukava nähdä se äänestys ja vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
+ paskat sivut
Mainostavat olevansa " Suomen paras verkkokauppa"
Kuka äänesti?
Jos näin kertovat, täytyy taustalla olla tutkimus johon viitataan. Ei riitä että laitetaan papat pyörimään samaan sänkyyn televisiomainonnassa.
Valkoviikot (ei muuten ollut yhdyssanana mainoksessa, viiva puuttui?) on selvästi rasistinen termi ja joku aktiiviruskettunut voi viedä asiaa eteenpäin markkinoinnin eettiseen neuvostoon, saatana.
Varmaan sinä vuonna kun verkkokauppa on perustettu. Eikös Anttila myyty ruotsalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinä vuonna kun verkkokauppa on perustettu. Eikös Anttila myyty ruotsalaisille?
Saksaan meni. Kodin1 mainostaa taasen " valkoiset viikot"
Mulla alkaa kiehua kun kuulen sen erinomanlaisia-mainoslaulun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että olen utelias tästä markkinointistrategiasta.
Ensin tuli äärimmäisen ällöttävä "erinomalainen".
Nyt on meneillään valkoviikot, jossa kaksi partapappaa ei "tyyny" yhteen.
Pervoa porukkaa. Sen lisäksi tuo "valkoviikot" on kuin rinnakkaistermi "puolukkapäiville".
Samaa olen miettinyt. En tiedä olenko täysin väärässä, mutta olen olettanut Anttilan pääasiakasryhmän olevan melko konservatiivinen vakiintunut perheen äiti.
Tuo aiempi asiallinen markkinointi on tavoittanut toki muutkin ryhmät.
Tämä nykyinen aiheuttaa ainoastaan hämmennystä. Hämmentynyt kuluttaja on huono kuluttaja
Anttilassa tapahtuu: Valkoviikot ja vanhat papat, jotka eivät "tyyny" yhteen. Kuinka monta pappaa heidän petipeleissään lopulta onkaan, se jääköön nähtäväksi.
Hyllyt loistaa tyhjyyttä eli valkoista? Ainakin Kodin 1.