Kuinka monta käytössä olevaa talvitakkia omistat?
Tuli mieleen tuosta tavarakaaos ketjusta että onko mulla jotenkin liian paljon talvitakkeja kun eteinen tursuaa 3 hengen perheessäkin aivan yli.. Montaa talvitakkia sinä käytät?
Kommentit (39)
3, paksu ja ohuempi ulkoilutakki ja villakangastakki. Eteinen kyllä pursuaa, kun miehellä ja lapsilla on suht samat setit.
Olen mies, minulla on kolme takkia, joita pääasiassa käytän.
Villakangastakki
Gore-Tex
Kevytuntuvatakki
Untuvatakki ja villakangastakki on käytössä. Kaapista löytyy myös 5 muuta talvitakkia, käyttämättä jääneet tänä talvena.
Mulla on toppatakki, villakangastakki, vuorillinen softshell, trenssi, vuoreton softshell, tuulitakki. Tossa siis kaikki mun takit, tällä hetkellä käytössä villakangastakki, jonka ilmeisesti kohta saa vaihtaa tuohon vuorilliseen softshelliin. Yhtään saman kelin takkia ei ole tuplana.
Untuvatakki, villakangastskki ja toppatakki ulkoiluun.
4 takkia on.. muutama ylimääräinenkin jäämyt eteisen kaappiin
Vierailija kirjoitti:
Untuvatakki, villakangastskki ja toppatakki ulkoiluun.
Samat!
Yksi talvitakki. Sain just ja just säästettyä sen hinnan ja ostin takin, alkoi olla jo pakkaset eikä ohuella takilla enää pärjännyt.
Edellinen takki palveli seitsemän vuotta.
Eipä ole paljon varaa ostella takkeja naulaan roikkumaan.. Pääasia on, että lapsella on kunnon vaatetus.
Talvikaudelle löytyy musta ja tummansininen pitkä villakangastakki, samoissa väreissä myös lyhyet mallit. Sitten löytyy tikkitakkityyppinen toppatakki sekä laskettelu-/ulkoilutakki. Näitä käytän sen mukaan mitä muuta on päällä ja mihin menossa.
Kevät- ja syyskaudelle aikalailla sama määrä; nahka- ja farkkutakki, lyhyt ja pitkä trenssi sekä laajempi kokoelma urheilutakkeja sään mukaan (kevyt juoksutakki, pari erilaista softshellia, kuoritakki). Näillä luulis pärjäävän, mutta aina sitä vana löytää uutta kivaa "pakko saada"-ostettavaksi! :D
Mulla yksi talvitakki, puoliuntava toppatakki
Neljää paksumpaa: villakangastakkia, kahta eripituista untsikkaa, yhtä vähän sateenpitävää parka-tyyppistä. Lisäksi urheiluun kuoritakkia.
Täh? Ei mulla ole kuin yks, sekin oli kyllä niin hiton kallis ettei tulis heti edes mieleen ostaa toista.
Käytän kahta villakangastakkia, toinen ostettu kirppikseltä, mutta kaapissa on myös vanhempia, joita en ole vielä hennonut heittää pois.
Mulla on takkeja aivan liikaa.
Villakangastakkeja neljä, untuvatakkeja neljä, parka-takkeja neljä, yksi laskettelutakki, yksi kevytuntsikka, kevyttoppiksia(?) kaksi. Vintillä on vielä muutama takki lisää.
Olen takkihamstraaja, ruoskikaa.
Minulla on kokonaisuudessaan neljä takkia. Kevyt kesätakki, lämpimämpi kesätakki, kevyttoppatakki ja kunnon talvitakki. Lisäksi on yksi ulkoilupuku sekä metsähommissa käytettävä römppätakki.
Untuvatakki, toppatakki, laskettelutakki, tikkitakki, kevyttoppatakki, kaksi pitkää villakangastakkia ja kaksi lyhyttä villakangastakkia. Kaikkia tulee kyllä käytettyä!
Yksi parka-takki. Sillä pärjää plus asteista kolmenkympin pakkasiin, kun laittaa villaa väliin pakkasen mukaan.
Sitten on töissä pari toppatakkia.
Mä omistan yhteensä kolme takkia. Yksi toppatakki, yksi ehjä syystakki ja yksi rikkinäinen kangastakki. Oon kyllä monesti miettinyt että olisin ihan täysin pulassa jos vaikka tuo talvitakki jostain syystä hajoaisi tms. Jos joku vaikka tuikkaisis puukolla tuolla ulkoillessa niin siinä kuiviin vuotaessani varmaan vaan miettisin että "P#¤%"¤ hajoitti mun ainoan takin!"
Toppatakki, puolipitkä villakangastakki ja talvella tulee käytettyä myös vedenpitävää kuoritakkia. Taitaa mun softshellkin vielä roikkua eteisen kaapissa.