Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen supertehokas ja halpa uuden vuodenjuhlinta!1!1!!

Vierailija
27.12.2015 |

Kateltiin miehen kanssa noita tiliotteita ja pika vippi laskuja ja päätettiin, että ny ryhtiliike ja säästölinjalle!

Päätettiin että kaikki 2016 juhlat ja kekkerit pidetään nyt uutenavuotena, niillä resursseilla ja tarvikkeilla ja juomilla mitä talosta löytyy. Voitteko mammat auttaa, tarvitaan vielä aika paljon uusia ideoita, tässä ne, joista lähdetään liikkeelle:

- kesä festari tyyliin kaikki joulujämäruoat isoon wokkipannuun, joka saa porista ittekseen pienellä tulella, sinne rosollit ja kinkun loput ja kaikki, tuleepahan kesäfiilis ja ruoka ei mee hukkaan

- pääsiäistä lapsille ja teineille: otetaan iPodit, Padit, puhelimet ja tabletit ja piilotetaan isoon velkaiseen omakotitaloomme ja lähimetsään, saavat liikuntaa kun niitä siellä etsivät ja löytämisen riemun

- juomat isännälle ja mulle silleen, että iso boolimalja ja siihen kaikki talossa oleva alko; meilllä ei kyllä joulusta hirveesti jääny yli mutta on semmoset 50 pulloa, joiden pohjalla ainakin jotakin. Menevät mahassa sekasin kuitenkin joten miksei punkku-kossu-lakkalikööri -booli vois toimia. Laitetaan jotain lantrinkia.

- joulukuusen voimme polttaa pihalla juhannuskokon omaisesti ja jotain muuta lahjakrääsää sukulaisilta myös nuotioon, siis niitä anopin olkipukkeja ja maripaitoja ja silleen. Jos tuli leviää ja palokunta tulee paikalle, voin varmaan pyytää palomiehiä strippaamaan, kun kerran joka tapauksessa ovat siinä? Pitääkö niitä tipata?

Mutta lisää tarvitaan! Auttakaa mammat!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweenina sukkahousut päähän (naaman yli) koko sakille ja jahtaatte toisianne Scream-tyylisesti huutaen välillä, että "Sidni, ai nou juu aar ät houm!".

Samat sukkahousut toimii myös pääsiäisenä: laitatte sukkahousut päähän (ei naaman yli) ja kas, teillä on kivat pupunkorvat.

Vierailija
2/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin keräsitte jo kaikki kokoon :D jos teillä olisi rippijuhlia tiedossa tai ylppäreitä, ne pitäisi kyllä kans taikinoida tuohon, pistätte iskän lakin pojan päähän, niin ei tartte ostaa uutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halloweenina sukkahousut päähän (naaman yli) koko sakille ja jahtaatte toisianne Scream-tyylisesti huutaen välillä, että "Sidni, ai nou juu aar ät houm!".

Samat sukkahousut toimii myös pääsiäisenä: laitatte sukkahousut päähän (ei naaman yli) ja kas, teillä on kivat pupunkorvat.

Ja juhannuksena, kun laittaa sinne väliin papan irwinhatun, tulee sääskiverkkokin samalla, niistähän on jussina riesaa. Hyttysmyrkky menee koko perheen juhlatuoksuna ja sillä vissiin saa kokonkin hyvin syttymään, lopuksi nakkaa tyhjän suihkepullon notskiin, niin tulee ilotulistustakin, poksaus nyt ainakin.

Vierailija
4/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pääsiäistä lapsille ja teineille: otetaan iPodit, Padit, puhelimet ja tabletit ja piilotetaan isoon velkaiseen omakotitaloomme ja lähimetsään, saavat liikuntaa kun niitä siellä etsivät ja löytämisen riemun

:'D

Vierailija
5/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halloweenina sukkahousut päähän (naaman yli) koko sakille ja jahtaatte toisianne Scream-tyylisesti huutaen välillä, että "Sidni, ai nou juu aar ät houm!".

Samat sukkahousut toimii myös pääsiäisenä: laitatte sukkahousut päähän (ei naaman yli) ja kas, teillä on kivat pupunkorvat.

Ja juhannuksena, kun laittaa sinne väliin papan irwinhatun, tulee sääskiverkkokin samalla, niistähän on jussina riesaa. Hyttysmyrkky menee koko perheen juhlatuoksuna ja sillä vissiin saa kokonkin hyvin syttymään, lopuksi nakkaa tyhjän suihkepullon notskiin, niin tulee ilotulistustakin, poksaus nyt ainakin.

Sukkahousuista on niin joka lähtöön! Ne saa ympättyä varmasti vuoden jokaiseen juhlaan ja tapahtumaan. Esim. Niksi-Pirkassa annettiin aikoinaan vinkki, että silmälasipäiset voi vetää sukkahousut päähänsä huvipuiston laitteisiin mennessään niin ei sitten lasit tipu päästä kaikessa kieputuksessa. 

 

Vierailija
6/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kiittää, hienoja ideoita, mutta korostaisin että pointti on tosiaankin juhlia kaikki tulevan vuoden juhlat samaan syssyyn, että sitten ei tartte enää rahaa investoida loppuvuonna.

Mietin just että voi tulla pitkä juhla rupeama, milloinkahan kannattais soittaa töihin ja kertoa että on sairaana, ja mitenhän saisi helpoiten lääkärintodistuksen. Mmmh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo hyvä setti siinä, eli tolkuton alkoholin käyttö + avotuli + räjähteet jos raketteja vielä tuohon hankitte. Tänä vuonna kävi sikälikin tuuri, että järviin voi hukkua suuressa osassa maata vielä tammikuussakin, joten jos isäntä vois vaan känytä itsensä jonkin sortin veneeseen seisomaan ja käydä kusella lähimmässä vesistössä, niin juhannus on sitten siinä juhlittu.

Juhliin kuuluu olennaisesti roskittaminen. Kasatkaa säkkitolkulla sekajätettä ja voivoteltkaa kuinka sitä kertyykään. Osan kuskaatte naapurikunnan yleiseen jätekeräykseen (=mökkikausi) osan levittelette naapurin pihalle (=uuden vuoden rakettijätteet) ja osan laitatte ihan vaan omaan säiliöön, joka saa pursuta yli niin että harakat voi huolehtia lopusta sotkusta.

Kun juominen ja tapaturmat ja jätteet on hoidettu, jäljelle jää vielä syöminen. Pöydälle paketti suolaa, sokeria ja voita, elintarvikevärejä ja nitriittiä. Sekoitatte niistä kunnon kiisselin. Siinä on jokaisen juhlan perusainekset. Jos ei meinaa maistua, niin ajattelette että luotte tässä uutta perinnettä. Perinteiden nimissä syötte pitkin vuotta kaikkea muutakin mistä kukaan ei oikeasti tykkää. Ei perinneruuan kuulu maistua hyvältä eikä näyttää hyvältä. Kun ton sörsselssönin olette syöneet, olette kuitanneet koko vuoden mämmit ja sillit ja kinkut ja kaakut.

Vierailija
8/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan erityisesti sitä, että vuoden krapulat tulee kärsittyä kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kiittää, hienoja ideoita, mutta korostaisin että pointti on tosiaankin juhlia kaikki tulevan vuoden juhlat samaan syssyyn, että sitten ei tartte enää rahaa investoida loppuvuonna.

Mietin just että voi tulla pitkä juhla rupeama, milloinkahan kannattais soittaa töihin ja kertoa että on sairaana, ja mitenhän saisi helpoiten lääkärintodistuksen. Mmmh.

Niin, ei sen väliä, jos niitä sääskiä ei just nyt ole, kun niitä juhannuksena olisi kumminkin, torjutaan varalta!

Vierailija
10/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jälleen kiitollisena täällä. Tuo venejuttu on hyvä idea, ensin voitaisiin miehen kanssa riidellä raivoisasti, sit mä rupeaisin mököttämään (eiks tää ole vakio kaikissa juhlissa, ennen tai jälkeen) ja sit mies kiukkuisena taskumatin kanssa lammelle.

Jos ne palomiehet vielä olis paikalla niin voisivat sitten kiskoa ukon kuivalle maalle, jos ja kun tippuu veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu tuossa tulee satavarmasti korkattua ihan sivumennen, koulun kevätjuhlia ajatellen voitte kajauttaa ilmoille avotulenne ääressä suvivirren. Kaikki synttärit sun muut hääpäivät voi kuitata sillä, että kaikki kertoo, mitä toivoisivat lahjoiksi vuodelle 2017.

Johonkin väliin Händelin matteuspassiota ja tulevaa joulua varten kannatte vaan lasten pulkat ja kelkat pihalle ja raahaatte toisianne niissä, laulaen mollivoittoisia joululauluja.

Vierailija
12/12 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako pikkujouluja! Kun boolimalja on tyhjennetty, voitte horjua toinen toiseen ja toinen toiseen naapuriin vieraisiin vessoihin kutemaan. On koko vuosi aikaa potea morkkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä