Vierailija

Jos vain saisi.

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos vain saisi.

Säälittävää, että jollekin tuo on elämän tärkeinpiä asioita.

Että kaikki haluaa panna.

Ihanaa huomata, että mulle riittää, että oma mies haluaa. Muista ei väliä.

Vierailija

Eihän siinä mitään vikaa ole, että näkee itsensä hyvänä saaliina. Eri juttu on, jos elämä pyörii miesten miellyttämisen ja huomionkipeyden ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Superseksikäs nainen miellyttää tietynlaisia miehiä. Itse tavoittelen supersymppisten, fiksujen miesten seuraa ja se ei irtoa avaralla kaula-aukolla. Tietty patjaksi pääsisi, mutta miksi alentaisin itseäni kun minussa on rahkeita paljon enempään...

Vierailija

Miksi? Minkä ikäinen olet? Nko sinulla huono itsetunto? Miksi sinulle on tärkeää olla miesten himojen kohde? Oletko lapsena jäänyt vaille hyväksyntää ja huomiota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Superseksikäs nainen miellyttää tietynlaisia miehiä. Itse tavoittelen supersymppisten, fiksujen miesten seuraa ja se ei irtoa avaralla kaula-aukolla. Tietty patjaksi pääsisi, mutta miksi alentaisin itseäni kun minussa on rahkeita paljon enempään...

Ei mulla ole avaraa kaula-aukkoa ja tissitkin ovat juuri ja juuri B-kuppikokoa. Seksikkyys tulee siitä, että haluan miehistä vain seksiä, en usko mihinkään "rakkauteen". Ap

Vierailija

En pidä seksikkyyttä enää minkään arvoisena, koska olen tullut siihen tulokseen että miehet voi ihan oikeasti harrastaa kaikkien naisten kanssa seksiä. Ei liity naisen seksikkyys siihen mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä seksikkyyttä enää minkään arvoisena, koska olen tullut siihen tulokseen että miehet voi ihan oikeasti harrastaa kaikkien naisten kanssa seksiä. Ei liity naisen seksikkyys siihen mitenkään.

Ei pidä paikkaansa. Laadukkaimmat miehet panevat vain seksikkäimpiä naisia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Laadukkaimmat miehet panevat vain seksikkäimpiä naisia. Ap

Millainen on sinusta laadukas mies?

Vierailija

Haluan siis oman mieheni tajuavan, että jos se ei hoida hommiaan tyydyttävällä tavalla, saisin sataprosenttisen varmasti halutessani hyvää seksiä erittäin laadukkailta miehiltä, koska olen niin seksikäs. Sellaista asennetta haluan välittää miehelle. Ap

Vierailija

Ap, tuo työ menee hukkaan. Jokainen nainen saa halutessaan seksiä laadukkaalta mieheltä. Olen rumahko, en erityisen timmissä kunnossa oleva nainen ja harrastanut seksiä kovan tason miesten kanssa. Sellaiseksi luen hyvässä asemassa olevan, komean ja muillakin spekseillä laadukkaan miehen. Enkä puhu yhden illan jutuista (sellaisia en todellakaan harrasta), vaan seksisuhteista tai parisuhteista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo työ menee hukkaan. Jokainen nainen saa halutessaan seksiä laadukkaalta mieheltä. Olen rumahko, en erityisen timmissä kunnossa oleva nainen ja harrastanut seksiä kovan tason miesten kanssa. Sellaiseksi luen hyvässä asemassa olevan, komean ja muillakin spekseillä laadukkaan miehen. Enkä puhu yhden illan jutuista (sellaisia en todellakaan harrasta), vaan seksisuhteista tai parisuhteista.

Ei pidä paikkaansa. Kaikki miehet eivät todellakaan halua kaikkia naisia. Oma mieheni on nuorenakin antanut monelle pakit ties mistä syystä. Eikä ole ainoa. Sitä paitsi seksikäs nainen saa parempaa seksiä, eikä joudu spermaämpäriksi. En ikinä suostuisi seksiin, jossa mies ei huolehdi minun orgsmistani ennen kuin omastaan.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kaikki miehet eivät todellakaan halua kaikkia naisia. Oma mieheni on nuorenakin antanut monelle pakit ties mistä syystä. Eikä ole ainoa. Sitä paitsi seksikäs nainen saa parempaa seksiä, eikä joudu spermaämpäriksi. En ikinä suostuisi seksiin, jossa mies ei huolehdi minun orgsmistani ennen kuin omastaan.
Ap

Naiivi ja hupsu :D Oletko se sama vauhkoaja, joka on jauhanut täällä niistä rasvaprosenteista ja levitellyt reikiään? Olet kaukana classystä ja haluttavasta naisesta sen perusteella, sori.

Tiedä sitten luokitteletko sellaisen seksin huonoksi, jossa nainen on tullut parhaimmillaan 10 kertaa session aikana... Sinuna en puhuisi seksistä mitään kun et saa sitä edes omalta mieheltäsi. Miten kuvittelet, että sitten joku muu mies haluaisi harrastaa seksiä kanssasi? Mahdat olla superruma kertomasi perusteella tai sitten se on tuo huono itsetuntosi, joka antaa epämiellyttävän kuvan.

Vierailija

Itse olet naiivi jos kuvittelet että omalta saaminen on muka helpompaa kuin vieraalta. Ei varmasti ole, jos kyseessä on pitkä suhde. Ap

Vierailija

Ja sinä 16 olet mielestäsi niin vitun classy ja haluttava nainen kaikkien miesten mielestä, että kuvittelet saavasi keneltä tahansa juuri sellaista seksiä kuin haluat koska tahansa haluat? Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat