Mielikuvia nimestä Marina,kaksikieliselle lapselle.
Kommentit (10)
En pidä. Marine olisi kivempi, tosin on hieman merihenkinen nimi :)
vähän ylimielinen. sellaset mielikuvat mulle tulee. paremmalta kuulostaa mariina, siitä tulee mieleen meri. en kyllä siitäkään nimestä hirveästi pidä, mutta mielleyhtymät ei ihan noin negatiivisia kuitenkaan:)
Mutta se mariseminen häiritsee. Samoin monissa maissa marina tarkoittaa satamaa.
Kaksikielinen olen,ja ruotsinkieliset lausuvat sen " Mariiina" ,nätimpi niin.
Japanilaisen Marina Kurokin mukaan. Sitten järki voitti ja päädyttiin ihan suomalaiseen nimeen.
Vierailija:
lausuvat sen " Mariiina"
Noin pitkällä i:llä?
Vierailija:
Vierailija:
lausuvat sen " Mariiina"Noin pitkällä i:llä?
erittäin kaunis. Kuitenkin sivumerkitys hieman hämää. Mariseminen.
tyttärestäni melkein tuli Marina
miksi ei sopisi yksikielisellekin