Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kukaan muu pue tyttövauvalleen vaaleansinistä...???

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan vauvalle, hieman isommalle eri asia.



XD

Vierailija
2/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mitään autokuvioisia juttuja.

Mutta kyllä niitä löytyi sinisiä tytön vaatteitakin.

Itse en pidä punaisesta vaan sininen on lempivärini, joten kyllä vauvallekin sitä puin.

Ihan oli tummansininen bodykin, yhdistin sen kirkkaanpunaisiin potkareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se edes ole mitenkään " poikien väri" . Ärsyttää kaikki värikoodit.

Vierailija
4/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on v.sin perusbody usein farkkumekon kanssa ja sit on v.sin vakosamettihousut jossa lahkeessa v.pun kukkasia :) Ja paljon muitakin v.sin vaatteita löytyy noi vaan tuli ekana mieleen!

Vierailija
5/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallekkin ostan aina ensisijaisesti jonkun muun värisiä vaatteita. Kirkas turkoosi ja tumma sininen ehkä silloin tällöin on ok, mutta vaaleansinistä en osta kummallekkaan sukupuolelle koskaan!



Kaikista kammottavinta sininen (kaikki sävyt) on sisustusvärinä. Äitini rakastaa sinistä ja hänen olohuoneensa on aivan hirvitys kaikkine sinisine pintoineen ja tavaroineen. Puistatus....