Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytätkö puhelimessa autocorrectia?

Vierailija
10.12.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, sillä en osaa.

Kun se korjaa sanan oman mielensä mukaiseksi, en tiedä miten saan siihen paikalle sen itse tarkoittamani sanan. En jaksanut uudenkaan puhelimen kanssa sitä paria sanaa kauempaa kokeilla, sitten otin jo autocorrectin pois päältä. En tajua miten se voisi nopeuttaa kirjoittamista, ellei nyt käytä aivan samaa ja suppeaa sanavarastoa koko ajan.

2/3 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Paljon nopeampaa kirjoittaa sanat oikein ilman autocorrectia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä autcorrectia missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän