Miehen seksuaalinen valta
Nyt siskot, tämä on kapina! Täälläkin on aina jatkuvasti keskusteluita joissa mollataan naisten ulkonäköä, ja tänäänkin on pyörinyt keskustelu jossa taviksennäköiset naiset kertovat kelpaavansa vain seksiin, ei mihinkään muuhun. Onko suomalainen nainen liian helppo ja siksi täysi itsestäänselvyys suomalaiselle miehelle? Jos olisimme tiukempia seksuaalisen käyttäytymisemme suhteen, niin alkaisiko suomalainen mies kohdella meitä paremmin?
Ja toinen asia, seksuaalinen häirintä. Niin moni kertoo täälläkin saaneensa todella törkeää kohtelua tai kokeneensa seksuaalista häriintää. Pistetään nuo urpot urakalla kuriin! Itse puutun aina tilanteisiin kun näen, toivottavasti puutut sinäkin. Annan myös terävällä kielelläni tiukkaa palautetta heti takaisin jos joku tulee takalistoani taputtelemaan. Ei hymistellä vaivaantuneina vaan heti kova palaute takaisin. On naisellakin sentään ihmisarvo. Tämä pätee myös toiseen suuntaan, myöskään miehiä ei saa häiritä seksuaalisesti, kopeloida tms. Ollaan kaikki kunnioittavia toisiamme kohtaan.
Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kommentit (44)
Niin kauan kun naiseen suhtaudutaan kuin näyttelyeläimeen tai ajatellaan että naisen voi ostaa olemme kaukana tasa-arvosta.
Hahahahaa.
Nöyristelette sompuille kuitenkin.
Pahimpia toisten naisten ulkonäön arvostelijoita on naiset itse.
Tuskin kovinkaan montaa av-mammaa ahdistellaan.
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä miesvihaajilla jo omat kerhonne.
Oikeus fyysiseen koskemattomuuteen lukee jo ihmisoikeusjulistuksessa että suomen laissa. Olen täysin kyllästynyt lääppijöihin! Harmi etten ole lesbo :(
No jaa. Olen ihan kivan näköinen nainen, seksipelkoinen, eli en todellakaan mielistele miehiä seksimielessä, vaan sanoisin myös jopa pahasti lääppijöille, mutta silti minäkin olen kokenut, että miehiä kiinnostaa vain seksi.
Mutta ehkä parempi totuus on se, etten mä usko kelpaavani rakkaana kellekään, siis olevani rakastamisen arvoinen ja se on vain oman itseni muutettavissa oleva asia. Eli sitä saat mitä annat.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
Mies
Onpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun naiseen suhtaudutaan kuin näyttelyeläimeen tai ajatellaan että naisen voi ostaa olemme kaukana tasa-arvosta.
Itsehän te sitä statuksen ja lompakon naimista harrastatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
MiesOnpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.
Miesvihaaja masinoi miesvihaa. Aika liikkistä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Olen ihan kivan näköinen nainen, seksipelkoinen, eli en todellakaan mielistele miehiä seksimielessä, vaan sanoisin myös jopa pahasti lääppijöille, mutta silti minäkin olen kokenut, että miehiä kiinnostaa vain seksi.
Mutta ehkä parempi totuus on se, etten mä usko kelpaavani rakkaana kellekään, siis olevani rakastamisen arvoinen ja se on vain oman itseni muutettavissa oleva asia. Eli sitä saat mitä annat.
Kukaan ei ansaitse seksuaalista häirintää, ei oikeasti kukaan. Juuri tänään oli ylen sivuilla uutinen, jossa kerrottiin miten nopeasti lapsen käsitys fyysisestä koskemattomuudesta voi häriintyä jos tulee useamman kerran ahdistelluksi, sitä alkaa ajatella että minä ansaitsen tämän kohtelun ja tätä täytyy vaan kestää. Ei asia ole niin! Tarvitaan laajempaa asennemuutosta ja naisrauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun naiseen suhtaudutaan kuin näyttelyeläimeen tai ajatellaan että naisen voi ostaa olemme kaukana tasa-arvosta.
Itsehän te sitä statuksen ja lompakon naimista harrastatte.
En tunne ketään statuksen tai lompakon perusteella naimisiin menijää. Ehkä siksi etten pyöri jossain missi tai formulapiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
MiesOnpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.
Jos miehet joutuu tyytymään rikoksiin saadakseen seksiä, niin sehän juuri tarkoittaa että miehillä EI ole seksuaalista valtaa, koska he joutuvat sitä rikollisesti ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
MiesOnpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.
Mitä seksuualista valtaa on seksuaalirikollisuus? Tuo loppu on aivan puhtaasti sinun mielipiteesi. Seksuaalista valtaa on, kun nainen voi valita ja saada melkein kenen miehen tahansa seksikumppaniksi.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
MiesOnpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.
Jos miehet joutuu tyytymään rikoksiin saadakseen seksiä, niin sehän juuri tarkoittaa että miehillä EI ole seksuaalista valtaa, koska he joutuvat sitä rikollisesti ottamaan.
Höpöhöpö. Menepä katsomaan maihin joissa tasa-arvo on paljon huonommalla tolalla kuin suomessa, niissä vasta naisia ja lapsia raiskataankin.
Kyse on nimenomaan vallasta, ei seksistä. Jokainen mies jolla on käsi osaa runkata.
Käytän törkeästi hyväkseni miehistä seksuaalista valtaani vaimooni. Tulos: pesää irtoaa pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Olen ihan kivan näköinen nainen, seksipelkoinen, eli en todellakaan mielistele miehiä seksimielessä, vaan sanoisin myös jopa pahasti lääppijöille, mutta silti minäkin olen kokenut, että miehiä kiinnostaa vain seksi.
Mutta ehkä parempi totuus on se, etten mä usko kelpaavani rakkaana kellekään, siis olevani rakastamisen arvoinen ja se on vain oman itseni muutettavissa oleva asia. Eli sitä saat mitä annat.Kukaan ei ansaitse seksuaalista häirintää, ei oikeasti kukaan. Juuri tänään oli ylen sivuilla uutinen, jossa kerrottiin miten nopeasti lapsen käsitys fyysisestä koskemattomuudesta voi häriintyä jos tulee useamman kerran ahdistelluksi, sitä alkaa ajatella että minä ansaitsen tämän kohtelun ja tätä täytyy vaan kestää. Ei asia ole niin! Tarvitaan laajempaa asennemuutosta ja naisrauha.
No en mä tarkoittanutkaan, että häirintää pitää kestää tai sen saaminen on oma syy. Tosin minua ei häiritä, mutta miehiä, joita ei suhde kiinnosta vaan saada minut sänkyyni ensin on niin paljon liikkeellä, että siinä näkyy se, että en saa puolisoa, kun en uskalla ajatellakaan, että he kykenisivät mua rakastamaan enkä minäkään heitä. Ja siksi olen yksin.
Minua ei muuten koskaan taputella pepulle. Väkisinkin tulee mieleen, että se johtuu siitä, että pelkään seksiä. Jokin minussa kertoo, että Don't disturb, vaikka en ole lesbo.
Onhan teillä miesvihaajilla jo omat kerhonne.