Lue keskustelun säännöt.
Miten viestittely adventtia?
Kommentit (3)
Meillä viestiteltiin ihan normaalisti, paitsi että pari kynttiläemojiita tuli laitettua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Adventtikynttilää poltettu ja juotiin tähtitorttukahvit
Käytiin Silja Serenaden puurojuhlassa.