Joku leväyttää eteesi jonkin Oriflamen, Avonin, Dermosilin kuvaston - miten reagoit?

Vierailija

a) Selaat innoissasi ja tilaatkin jotain.
b) Selaat innoissasi mutta et tilaa.
c) Selaat muodon vuoksi ja jätät tilaamatta.
d) Et tartu koko lehteen.
e) Jotain muuta, mitä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

B tai C.
Yleensä jotain näiden välimaastosta, olen kiinnostunut, en innostunut, mutta tiedän etten tilaa mitään. En tarvitse eikä ole ylimääräistä rahakaan.

Vierailija

D.Mulla on omat kalliit luottomerkit mitkä olen hyväksi todennut enkä lähde halvempia edes testailemaan vaikka ne jonkun mielestä mukamas kuinka ajais saman asian.

Vierailija

Selaan muodon vuoksi ja kysyn, mitä tuotetta suosittelee, mitä tilaisin. Dermosililtä olen joskus tilannut, ne oli ihan ok, muttei mitään ihmeellistä. Voisin jonkun aloevera-voiteen tms ostaa. Avonilta en tilaisi mitään. Oriflamea en ole ikinä testannut, jotain voisi ottaa kokeeksi.

En osta ikinä tuollaisista meikkejä tai tuoksuja tai kasvovoiteita. Pesuaineen, vartalo- tai käsivoiteen tms voin ostaa. Mutta ikinä mikään niistä ei ole ollut niin hyvä, kuin ne joita yleensä käytän. Eli ei ole ollut Sebamedin, Avenen, No Nothingin tms veroisia.

Vierailija

No A tai B, Dermo ei oikein kyllä sytytä, mutta vaikka en käytä juuri mitään kosmetiikkaa, kiinnostaa usein ne korut joita Avonilla ja Oriflamella on kuvastossa, just tilasinkin Oriflamelta, otin sit käsivoidetta, lapsille kylpysaippuaa, shampoota, ja korusetin, ja ai niin, hajuveden, hajuvettä en ole ostanut vuosiin, ja nyt jotenki vaan teki mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
D koska EVVVK. Sen vähän mitä meikkejä käytän, ostan vain Bodyshopista,

Onhan noissa paljon muutakin kuin meikkejä. Mutta hyvä, kun paljastit ettet tiedä noiden merkkien valikoimista hevonpaskaakaan, kunhan piti päästä kirjoittamaan "evvvk".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat