Elämän pienet asiat, jotka ärsyttää väärin tehtynä
Aloitan:
Vessapaperirulla väärin telineessä.
Pyyhkeet pestynä huuhteluaineen kanssa.
Kommentit (18)
Otsikkoon parannus; Elämän pienet asiat, jotka ärsyttää MIELESTÄSI väärin tehtynä.
Minuakin ärsyttää tuo vessapaperin laitto niin että etupuolelta pitää rääpiä sitä
Esim töissä jos on pullapotko, niin ihmiset eivät ota otetta siitä omasta päätypalasta, vaan koskevan siihen osaan pullaa, joka jää pöytään. Näin kun toimii, niin loppupeleissä viimeisimmät saavat pullaa, johon on jo 10 ihmistä koskenut. Ja taudit leviää....
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon parannus; Elämän pienet asiat, jotka ärsyttää MIELESTÄSI väärin tehtynä.
Otsikon parannukseen parannus: Elämän pienet asiat, jotka ärsyttävät SINUA väärin tehtynä.
Ärsyttää parin kaverin tapa jättää tupakkatoppa auki pöydälle käärittyään röökin. Röpöjä leviää pitkin pöytää ja lisäksi tupakka kuivuu jos sitä toppaa ei laita kiinni. Monesti olen sanonut siitä, muttei mene jakeluun. Sinänsä hassua koska eihän sen minua pitäisi haitata, en edes polta enää, mutta on se nyt häiritsevää!
Miksi sitä huuhteluainetta on olemassa?
Minua ärsyttää kun bussissa istutaan käytäväpaikalle ja jätetään ikkunapaikka tyhjilleen. Sitten ihmiset tulevat bussiin, ja jäävät seisomaan keskiosaan.
Puhumattakaan niistä kaikista jutuista, jotka olemme mukamas tehneet väärin, jos uskomme iltapäivälehtien toimitusharjoittelijoiden amerikkalaisista ja brittiläisistä kotirouville suunnatuista lehdistä löytämiä ja kääntämiä listoja. "Oletko aina tehnyt ... väärin?" Kommenttipalstalle heitin kerran, että kohta kai luemme, että olemme koko ikämme paskoneet ja piereskelleet väärin. No sitä ei julkaistu. Mutta ei mennyt kuin kuukausi tai pari, kun lehdessä oli "uutinen", että istumme väärässä asennossa pytyllä paskoessamme! Ei ollut riemulla rajaa!
Ihmiset jotka narisevat turhasta, niin kuin täällä nyt.
Kun joku James Bond -hengessä tekee martinin "shaken, not stirred", vaikka se nimenomaan pitää tehdä stirred.
Tientukkeena olevat kävelijät, eli ne jotka kävelevät/pysähtyvät keskellä katua/käytävää/mitä vaan kapeampaa tilaa ja estävät muiden liikkumisen ja ohimenon. Onko se niin vaikeaa mennä reunassa jättäen tilaa muillekin ja pysähtyessään katsoa ettei ole tulppana? On varmaan samoja tyyppejä jotka ruokakaupassa jättävät kärryt poikittain ja ovat ryntäämässä hissiin, bussiin yms ennen kuin poistuvat ovat päässeet ulos...
Se kun autotien valkoisen katkonaisen keskiviivan tekijä on toheloinut viivat vinoon, päällekkäin tai muuten vain sutannut ne.
Camoon, sulla oli yksi tehtävä eikä varmasti ollut stressiä kun pitää olla neljässä paikassa viivoittamassa samaan aikaan.
- leikkaa tarjolle tomaattia poistamatta sitä kantaa
- esim. metroasemien rullaportaat syöttävät nopealla tahdilla ihmismassaa portaiden toiseen päätyyn, missä kuuluisi kävellä alta pois samaan tahtiin kuin mitä portaat syöttää. Mutta monet urpot alkavat askeltaa kuin hautajaissaatossa jolloin perässä tulevat on niskassa ja ihmisketjukolareita muodostuu
Jos tiskiharja on laitettu kuivumaan huuhtelematta. Eli siinä sitten roikkuu ja kuivahtaa kiinni tillit kaurapuurot jne.
Pyykit nostettu narulle ravistelematta niin että jokainen vaate kuivaa ryttyiseksi mytyksi.
Tiskikone täytetty silleen että kevyimmät muovikipot lentelee pitkin konetta ja ovat ohjelman lopuksi täynnä pesuvettä.
Sori pilkuton viestini. Näppiksen pilkkunappula ei toimi.
Kassajonossa seisotaan tumput suorina ja sitten vasta kun kassa ilmoittaa hinnan aletaan kaivelemaan kukkaroa sieltä laukusta ja laskemaan senttejä. Ei kai se nyt oikeasti tule yllätyksenä, että täytyy maksaa??
Miehen tapa jättä tyhjät rasva-, samppoo-yms putelit pitkin kylppäriä. Miksei niitä voi viedä poiskun tyhjenevät, en tajua.
Se kun laitetaan hammastahnaa hammasharjaan ja sitten vasta huuhdellaan hammasharja. Miksi???
Tai käsiä pestessä jos laittaa saippuaa kuiviin käsiin, hrrrrh.
Up