Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi porkkana on pannassa?

Vierailija
26.11.2015 |

Karppaajat väittävät että lihottaa, miksi? Porkkanassahan on tosi vähän kaloreita...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos porkkanalla pannaan niin ei se tarkoita että se on pannassa. Meneekö ihan pieleen jos arvaan, että baaanitkin on pannassa?

Vierailija
2/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat ei laske kaloreita, vaan ylläri pylläri: hiilareita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään lihota. Mutta jos on sellainen dieetti jossa on tarkoitus mennä ketoositilaan, niin silloin joutuu ketoosin ylläpitämiseksi välttelemään hiilareita aika tiukasti.

Vierailija
4/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana pannassa? Herranen aika, joko paavi vainoaa kasviksiakin?

Vierailija
5/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viedä hihnassa lenkille.

Vierailija
6/6 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketoosityypit on ihan hassuja. Eniten olen huolissani heidän lapsistaan. Se oma esimerkki on se paras kasvatusmetodi. Myös terveellisessä ruokavaliossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi