Lue keskustelun säännöt.
Piano vai Pianisti?
Kommentit (6)
Pianisti. Mutta sitten on vielä kolmas samankuuloinen, nimeltä Pianonopettaja. Siitä kiimaiset mammat tykkäisivät varmasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pianonopettaja on parempi kuin kumpikaan noista.
Pianisti, ehkä mun suosikkielokuvani ikinä.
Pianonopettajalle ääni täältäkin. Kannattaa lukea myös kirjana, Elfriede Jelinekin Pianonsoittaja.
Pianisti.