Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kirjoitteletteko aloituksia mutta sitten pyyhittekin kaiken pois ja jatkatte surffailua?
17.11.2015 |
Tai facebookissa, kirjoitattteko statuksia mutta ette julkaisekaan niitä?
Teen itse tätä koko ajan. Jotenkin yhtäkkiä tulee tarve avautua jostain tai kysyä jotain mutta kirjoittaessa tuleekin tyhmä olo ja perun aikeeni.
Olisi hauska tietää millaisia aloituksia meinaa tulla jotka ei tulekaan. Itse olin äsken tekemässä keskustelua häpeästä otsikolla "häpeän kaikkea"
Kommentit (2)
Itsesensuurin käsi on pitkä ja ahne, onneksi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En aloituksia oikeestaan, viestejä kyllä usein :D