Tutkimus: Kasviöljy aiheuttaa syöpää
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1447120709129.html
Just. Itse olen käyttänyt Floran juoksevaa margariinia, ja siinä näyttää ilevan 25g monityydyttämätöntä rasvaa. Onko tämäkin nyt siis syöpää aiheuttavaa tavaraa sitte?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1447120709129.html
Just. Itse olen käyttänyt Floran juoksevaa margariinia, ja siinä näyttää ilevan 25g monityydyttämätöntä rasvaa. Onko tämäkin nyt siis syöpää aiheuttavaa tavaraa sitte?
Haiskahtaa vähän karpinpaskalta... En panikoisi ja muuttaisi ruokalilutottumuksianin tuon perusteella.
Jos juttu on totta niin totuus siirtyy myös virallisiin ravintosuosituksiin. Sitä odotellessa.
Tjaa. Onneksi oon ite käyttänyt jo pitkään pelkkää oliiviöljyä, joka jutun mukaan ei kuulu noihin vaarallisiin kasviöljyihin.
Itse olisin enemmän huolissani leipämargariinien kasvaneesta palmuöljymäärästä-niitä kulutetaan varmasti enemmän kuin kukaan paistaa mitään öljyissä. Esim. flora kulta-margariinissa palmuöljy on ainesosaluettelossa ensimmäisenä, eli sitä on valtaosa tuotteessa.
Ei tuota enää voi terveeelliseksi sanoa. Meillä siirryttiin oivariinin ja ingmariinin käyttäjiksi.