Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaakohan elämäntyyliä pitää selitellä enemmän?

Vierailija
10.11.2015 |

sitä, että pitää kodin siistinä vai sitä, että elää läävässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko tuota nyt selitellä kellekkään?

Vierailija
2/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitä että on uraäiti vai kotirouva (lapset yli 3 v ja silti kotona!)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei tarvitse selittää kenellekään. Lapset tosin arvostavat että kotiin kehtaa tuoda kavereita ja että siellä ei haise. Heille voi joutua selittämään tuota läävää.

Vierailija
4/4 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on kyllä monta kertaa ihmetelty, että miten meillä on niin siistiä, vaikka meillä on 3 pientä lasta ja koira. enpää ole sitä sen enempää selitellyt. mun mielestä on jokaisen perheen oma asia, miten haluavat asua. mä viihdyn siistissä kodissa. en pystyisi asumaan missään läävässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi