Voiko asiakaspalautuksen palauttaa pakettiautomaatista?
Kommentit (6)
Voi. Itse jäin kerran maksumieheksi kun sekoitin kahdet eri lokerot. Kiitti vitusti, posti!
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tullut pakettiautomaattiin niin voi.
on tullu. Mistä se kone sen tietää? Vai pitääkö minun syöttää sama koodi, jolla sen hain?
Vierailija kirjoitti:
on tullu. Mistä se kone sen tietää? Vai pitääkö minun syöttää sama koodi, jolla sen hain?
Menet automaatille, valitset palautus, annat saman koodin jolla hait, laitat paketin luukkuun, pyydät kuitin.
Hei sinä, joka kirjoitit joutuneesi maksumieheksi, kun sekoitit eri lokerot..
Nykyään Smartpostautomaateissa on vaihtoehto perua maksu, jos on laittanut paketin vääränkokoiseen lokeroon. Ennen tätä vaihtoehtoa ei ollut, mutta ei tarvinnut joutua maksamaan ylimääräistä..Tarvitsi vain soittaa Smartpostin asiakaspalvelunumeroon ja sai rahansa takaisin tilille heti..Piti toki kertoa kuittitietoa sun muuta..Ei sinulla käynyt tämä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, joka kirjoitit joutuneesi maksumieheksi, kun sekoitit eri lokerot..
Nykyään Smartpostautomaateissa on vaihtoehto perua maksu, jos on laittanut paketin vääränkokoiseen lokeroon. Ennen tätä vaihtoehtoa ei ollut, mutta ei tarvinnut joutua maksamaan ylimääräistä..Tarvitsi vain soittaa Smartpostin asiakaspalvelunumeroon ja sai rahansa takaisin tilille heti..Piti toki kertoa kuittitietoa sun muuta..Ei sinulla käynyt tämä mielessä?
Minkä ihmeen maksun? Menetin tilaamani vaatteen maksun, sitä ei kai voi perua automaatissa? Ja luuletko tosiaan, etten ole ollut joka tahoon yhteydessä?
Ei sitten käynyt mielessä...?
Jos se on tullut pakettiautomaattiin niin voi.