Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoitoon vai ei?
28.09.2015 |
Mitä arvon mammat olette mieltä tästä? Lapsella ollut nuhaa jo monta päivää. Äsken mittasin lämmön 37.2. Hyväntuulinen, syö hyvin ja leikkii. Illalla oli kyllä aika väsynyt. Yöt nukkunut hyvin, mutta aamuisin heräilyä vähän normaalia aiemmin, koska räkää valunu yöllä kurkkuun. Hoitoon vai ei huomenna?
Kommentit (2)
Jep, nuhassa on ollut koko lailla koko syksyn. Viikonloppuna usein toipuu ja maanantaina heti taas uusi nuha.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voisin viedä. Ei lapset ole juuri ikinä (varsinkaan näin syksyisin) hoitokuntoisia jos odottelee sitä päivää kun ei yhtään nenä vuoda tai yskitä.