Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö sikiön sukupuoli veikkaus paikkansa?

Vierailija
26.09.2015 |

Tyttö vai poika?
Tuliko sitä mitä luvattiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä luvattiin ja 2 tyttöä tuli. Eri raskaudet siis. Toka oli epäselvä, mutta melko varma. Eka (useampi ultra) oli aivan varma. Ekassa mulla oli muutenkin sellainen tunne, että tyttö tulee, tokassa en ollut 100varma, ennen kuin tyttö syntyi

Vierailija
2/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä omat etukäteistuntemuket että kätilön arviointi osuivat oikeaan molemmissa raskauksissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä luvattiin, tyttö tuli. Oli selkeä, käytiin 4D ultrassa viikolla 20 ja siellä ultraaja sai hyvän kuvan haarovälistä. Tosin silti oli semmonen epävarma fiilis, taisin ekana kysyä kun syntyi että olihan se tyttö :D (ei oltu mietitty yhtään pojan nimiä niin piti varmistaa että eihän niitä tarvi alkaa miettiäkään)

Vierailija
4/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ajatteletko sitä sukupuolta jos saat sairaan lapsen? Toivo tervettä lasta. Sukupuolella ei väliä. Jokainen terve lapsi on ihme.

Vierailija
5/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:48"]

Mitä väliä? Ajatteletko sitä sukupuolta jos saat sairaan lapsen? Toivo tervettä lasta. Sukupuolella ei väliä. Jokainen terve lapsi on ihme.

[/quote]

Minulle ainakin oli se ja sama kumpi oli tulossa. Eihän tässä nyt kukaan ketjussa ole sanonut että on toivonut jotain tiettyä. Tässä nyt vaan puhutaan että onko ultraus pitänyt paikkansa vai ei.

Vierailija
6/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ennustettiin ja pippelilllä varustettu lapsi tuli. Paljastui tosin myöhemmin trans-tytöksi, eli veikkaus meni pieleen. Ei se biologia mitään totuutta sanele...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa. Ei ole ollut pelkkiä veikkauksia. Kyllä sivuprofiilissa pippeli on näkynyt rv 18 niin, ettei ole jäänyt epäilyäkään.

Vierailija
8/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti paikkansa molemmilla kerroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä veikkasimme ja tyttö tuli. Emme halunneet tietää sukupuolta etukäteen, mutta olisihan se mahdollinen pippeli voinut vahingossa vilkahtaa ultrassa, jos poikaa olisin odottanut.

Vierailija
10/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4x oikein.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leikkaus haarovälistä ja poika tuli niinkuin kuvasta pystyi päättelemään. Jos sellaisen kuvan näkee niin ei ole kyllä epäilystäkään.

Vierailija
12/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tyttöolo jo kauan ennen ultraa, utrassa sitten arvioivat että tyttö olisi tulossa ja niinhän se sitten olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa veikattiin vahvasti rakenneultrassa ja poikahan sieltä myös tuli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi