Lue keskustelun säännöt.
Voiko terapiaan viedä valokuvan?
26.09.2015 |
Siksi kyselisin, että terapeutti havainnollistaisi yhden asian. Voikohan yksilöterapiaan viedä valokuvaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Terapeutin ilme, kun tuolissa istuisikin potilaan sijasta vain potilaan valokuva...
Koska se kuva on toisesta ihmisestä. Toisin sanoen narsismin ja kylmyyden tunnistaa jo siitä kuvasta.
Miksi ihmeessä ei voisi? Se on sitten eri asia, että mitä siitä siellä saadaan irti.