Neuvoa kaipaan
Haluan kysyä muiden mielipidettä...miten te reagoisitte tässä tilanteessa.miesystävä lähti viikko sitten matkalle. On useamman viikon pois. Lähtiessä sanoi että voi mennä muutama päivä ennen kuin saa paikallisen liittymän ja soitettua/ lähetettyä viestin. Hänellä Suomessa prepaid jonka saldo lähes loppu lähtiessä. .Tiesin kyllä tämän. Lähti siis sukulaisten luo ei mihinkään rantalomalle. No...viikko tosiaan mennyt eikä ole kuulunut yhtään mitään. Mun lähettämäni viesti ei ole mennyt perille välitystietojen mukaan. Olenko mä jotenkin väärässä jos oletan että kyllä kai viikon aikana seurustelu kumppanille olisi edes yhden viestin voinut lähettää...ja ollut aikaa ostaa se paikallinen prepaid ??? Miten reagoida mikäli tästä sankarista jotain vielä kuuluu
...?