Lue keskustelun säännöt.
Jare vai Ville?
26.09.2015 |
Kumpi seuralaiseksi: Jare vai Ville? Jare vasemmalla, Ville oikealla.
Kommentit (15)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumpikaan ei ole mitenkään erityisen komea eikä oikein sytytä, mutta jos pakko olisi valita, niin ehkä Ville. Jare voisi olla muuten, mutta en tykkää yhtään sen huulista. (Toivottavasti Jare ei lue tätä.)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ville - aurinkoinen, iloinen, kiltin ja kohteliaan oloinen. Jare on jotenkin jörön ja jäyhän oloinen, ei hymyile ikinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:48"]
Molemmat. ;)
[/quote]
Samoin!
http://img.yle.fi/ylex/kuva-arkisto/article7570973.ece/ALTERNATES/w580/Jare+%26+VilleGalle