Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Veemäistä asua vuokralla ja maksaa kolmiosta 525e
14.04.2007 |
vuokraa ja lainaa ei kuitenkaan saada. Inhottavaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ilmaisiako niiden kämppien pitäisi olla? Me maksamme 680e kaksiosta, mutta olen maksanut myös lähes 900e kolmiosta. En voi edes kuvitella, että joskus löytyisi noin halpa kolmio, ainakaan täältä Hkistä. Maksan mieluusti ympäristöstä, jossa viihdyn, mutta siihen nähden on hurjaa, että joku odottaa asumisen olevan lähes ilmaista. AP:n asunto on erittäin halpa, sijaitsi se missä hyvänsä.