Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia näistä kampaamotuotteista?
19.09.2015 |
Olisi tarjouksessa sekä SP Luxe Oil ja Chi Keratin tuotteita ja mietin kumpaa ostaisin. Ja shampoota ja hoitoainetta mietin.
Toinen vaihtoehto on, että kokeilisin kumpaakin ja ostaisin vain hoitoaineet. Hiukseni on kuivat ja tuo rakennepaikkaava ominaisuus tietenkin kiinnostaa ja luotan enemmän hoitoaineen tehoon..
Kommentit (2)
Osta ainakin sp luxe oil. On ihana tuote hiuksille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan kokeillut näitä tuotteita ja osaisi suositella?